Ik ben begonnen met produceren en heb nu boxjes van 15 euro ofzo en wil toch wat beter geluid! Is dit wat? De Alesis Monitor One Active 520, 2x 75 watt. Als mensen er ervaringen mee hebben of tips hebben hoor ik het graag!
User edit by Phunkdeluxe on 12-11-2009 @ 17:41:54 (23%)
What do you think about Vraagje over studio monitoren! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb geen ervaring in beide gevallen maar de meest gewaardeerde dj monitoren/speakers zijn toch de krk's of synrics. Ze zijn duurder maar het geld zeker waard.
Laten we het dan kort en simpelhouden, als je goedkope boxjes hebt van 15 euries, dan is alles wat professioneler is een flinke stap vooruit, zo ook deze behringer monitors, de speakers van behringer zijn opzich vrij goed, ik draai drive-in met 2 B300's, van geloof bijna 10 jaar oud, worden ook niet meer gemaakt, maar die dingen gaan als een trein, harder dan mackie srm450's.
Die Behringer Thruths zijn inderdaad er goede monitoren waar je een tijd mee vooruit kan, of wellicht even kijken voor 2e hands oude model?KRK`s RP5jes ? Klinkt allemaal duur maar wel een goede investering!
Overigens heb ik die ms40`s ook gehad, prima dingetjes en werken ook leuk, zeker als je nu op gewone computer speakertjes zit, maar persoonlijk zou ik even doorsparen!
Poster: Phunkdeluxe En wat vinden jullie van deze: Alesis Monitor One Active 520Is ietsjes duurder maar wel 75 Watt per box.. Iemand ervaring met deze box?
Ik heb de 620 variant, grote broertje zegmaar. Ik ben er zeer over tevreden, goed helder geluid, flinke bass (wat je overigens kan veranderen aan de achterkant, een voordeel van actieve speakers).
Ik heb KRK VXT6 en daar komt 90W uit per box en vind dat geen overbodige luxe. Bij het producen is het nodig dat je alle klanken goed kan horen. ?Ik ben niet zo voor behringer, prijs kwaliteit bestaan er betere merken. ben niet echt thuis in de B merken dus kan niet specifiek iets aanraden, maar was ik van jou zou ik nog wat afwachten en doorsparen voor goed materiaal. monitors zijn een duurzame investering. bij zorgvuldig gebruik gaan ze toch heel lang mee
Post aangepast naar andere keuze, de Alesis Monitor One Active 520 75 watt. Iemanand ervaringen of tips?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.770 days. Post CommentThat would be 192.3 months or a whopping 15.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...