[M] Doordravende techno mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

juless    posted on 11-11-2009 15:51
sinds ik traktor in huis heb ben ik wel dubbel zoveel bezig met draaien dan voorheen, neem ook echt veel op net als deze vond hem zelf toch wel weer goed gelukt maar misschien denken jullie daar anders over dus feedback is altijd welkom!

de tracklist

- Ramirez&Umek - Hablando
- Kevin Gorman - Insomnia (Joseph Capriati's Dark Night Remix)
- Khainz - Low Frequency Oscillator
- Flex - Hydrometrik (Piatto Remix)
- Christian Smith & Reset Robot - Elixir (Original Mix)
- Secret Cinema - Jazz Me
- Loco & Jam - Splitting Atoms (Original Mix)
- Joris Voorn - MPX309 (Original Mix)
- Par Grindvik - Do Us Part (Len Faki Remix)
- Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix)
- Alan Fitzpatrick - Static (Original Mix)
- Secret Cinema - Shake ur tech-ass

je hoeft hem niet te downloaden hij is rechtstreeks te luisteren via soundcloud!
ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

What do you think about [M] Doordravende techno mix ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 11-11-2009 16:08
Ik ga hem ff horen, want de tracklist ziet er goed uit LOL
RAS    posted on 11-11-2009 17:34
Ik heb em op de achtergrond aangezet. Vond het best ok. Niet goed, niet slecht. De overgang naar LF Osscillator was wel erg storend omdat je er de gehele tijd iets naast zat met de beat, zonder dat je het corrigeert.

Vond het vooral grappig dat je nummers erin hebt zitten die ik zelf in trance-setjes stop (voor de afwisseling).
User edit by RAS on 11-11-2009 @ 17:35:22 (53%)
juless    posted on 11-11-2009 23:50
ja daar heb je gelijk in! waarschijnlijk was een draai aan het jogwheel al genoeg...
haha ok, welke nummers waren dat dan want er zit naar mijn mening niet een nummer in wat in ook maar in de buurt komt van trance?
RAS    posted on 12-11-2009 14:45
ik heb hierrrr "Khainz - Low Frequency Oscillator" in zitten. Hou wel van een beetje afwisseling in m'n sets dus maak meestal wel een uitstapje richting techno ofzo. Gelijk maar je voorbeeld gevolgd en soundcloud gebruikt. Werkt wel mooi. "Stranger To Stability" heb ik overigens ook ergens op cd gezet. Weet niet meer of ik die ook in een set heb gebruikt.

(hij is nog bezig met de waveform maken)
User edit by RAS on 12-11-2009 @ 14:56:30 (61%)
Adrien1989    posted on 13-11-2009 00:07
Ik heb hem ff gehoord. De muziek is wel lekker, al zou je wel wat op de opbouw kunnen letten. Zitten wat schoonheidsfoutjes in, maar dat is gewoon oefenen en oefenen natuurlijk Happy, laughing. Overall op zich wel leuk mixje Happy, laughing.

This is an old Topic

No new postings for 5.794 days.
 Post CommentThat would be 193.1 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

244 Users online: 45 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 1.802
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.475.575