Ik ben het afgelopen jaar al wat aan het proberen geweest van het DJ gebeuren met mijn Numark Total Control(Te koop PM!), en ik moet zeggen het bevalt me eigenlijk wel. Dus nu wil ik graag de overstap maken naar 2 tabletops + mixer.
Na wat op het forum (en marktplaats) rond te hebben gekeken ben ik op deze spelers uitgekomen: - Denon dn-s 1000 - Reloop RMP-1 En mixer: - Reloop RMX 30/40 - Reloop IQ2 - Numark DXM 06
Mijn budget is ongeveer 500-600 euro.
Ik ga waarschijnlijk de spullen tweede hands kopen, omdat ik er al achter ben gekomen dat je voor 500-600 euro nieuw niet heel veel hebt.
Alvast bedankt voor jullie hulp
What do you think about Denon dns1000 Reloop RMP1 of toch wat anders ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mijn hoofd zit eigenlijk al een beetje bij de denon dn-s 1000, ik heb namelijk de RMP-2 en de Denon al een keer getest. Maar de Denon beviel me toch beter
Heb net geboden op 2x denon dn-s 1000 + Reloop RMX 30 In de advertentie staat dit:Gebruikt voor workshop bedrijfsevenement en nu overbodig Perfecte set, draait prima en is natuurlijk (als) nieuw is denk ik 4 uur aktief geweest.
... dat setje is door vele aangeraakt, goed testen voor je het koopt! als je bij de play/cue knopjes geen klik voelt, of de faders kraken, dan mag de prijs omlaag!
Nieuw kun je trouwens ook voor 600 E ?dit kopen:
2x Numark Axis 4 (200E per stuk)
1x Reloop RMX-30 (190E)
geen verkeerd setje
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 12-11-2009 @ 19:59:58 (94%)
2x denon dn-s 1000 + Reloop RMX 30 kost nieuw ?860. Ik weet niet wat je bod is, maar er staat ?600 bij de advertentie, dus dan is je "winst" ?260. Maar... "gebruikt voor een workshop" klinkt mij niet goed in de oren. En er zal niet voor niets zoveel van de prijs af zijn gegaan, al is de set maar 2 weken oud. Ik zou wel gaan kijken, maar controleer alles zeer goed!
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Dank jullie wel voor jullie hulp, maar mocht er iets mis zijn heb je toch altijd nog zeker een jaar garantie niet dan? Ik ga sowieso goed testen voordat ik het koop. Ik ga er morgen heen. Zoveel kan er toch niet gebuerd zijn in een paar uurtjes?
De factuur zit erbij volgens de verkoper, en daar staat toch aankoopdatum op. Als hij ouder is kan er toch weer wat van de prijs af?of niet dan? Naja ik zal jullie morgen meer vertellen, dan heb ik hem (of niet).
Ik heb het vandaag gehaald, bevalt heel goed. Alles doet het nog, er zat nog geen krasje op. Hier kan dus slotje op
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.777 days. Post CommentThat would be 192.6 months or a whopping 15.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...