Technics SL-DZ1200 uit de handel? (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Poort    posted on 13-10-2005 21:49

Heej Hallo daar.

ik heb een vraag je.

ik hoorde laats dat de Technics SL-DZ1200 uit de handel is genomen.

Schijnt van wegen alle maal rare fouten ofzo?

klopt dat? niet dat ik er intressen in heb maar altijd handig om te wetenHappy, laughing

Wie weet hier wat meer overHappy, laughing?

What do you think about Technics SL-DZ1200 uit de handel? ??

Vote :   

Stephanie    posted on 13-10-2005 22:21
Zie ze de laatste tijd wel steeds meer nieuw voor dumpprijzen aangeboden worden door diverse zaken....... Zal me dus niets verbazen.
Ves    posted on 14-10-2005 17:36
Hm, ff informeren.

En die foutjes zijn gewoon bugs waar meeste gebruikers van een mug een olifant maken.
DJ-Poort    posted on 14-10-2005 18:03
ik ben benieuwdHappy, laughing
DavyJ    posted on 14-10-2005 18:38
oh        nou als ie voor ene leuk dump  prijzie  te koop is:P
jordy    posted on 15-10-2005 11:18

En die foutjes zijn gewoon bugs waar meeste gebruikers van een mug een olifant maken.

ik vond het nogal een olifant waar sldz gebruikers een mug van maken/praten
Jorrit    posted on 15-10-2005 11:46

ik hoorde laats dat de Technics SL-DZ1200 uit de handel is genomen.

Schijnt van wegen alle maal rare fouten ofzo?

Belangrijk bij zo'n verhaal is van wie je het hoort, nogal vaag verhaal dit..
LauW    posted on 15-10-2005 12:20
Ik wil er nog 1 aanschaffen dus zou inprinciepe niet slecht zijn, maar eerst zien dan geloven.
jordy    posted on 15-10-2005 12:46
kheb ff op internet gekeken... en zie niets van uitverkoop ofzo dus... denk trouwens ook niet dat technics dit onder ogen zou zien door de bugs.. eerder een MK2 versie introduceren en daardoor de SLDZ1200 niet meer produceren
LauW    posted on 15-10-2005 13:08
Idd, alleen feedback heeft ze nu wel voor 799,- nieuw staan, niet heel duur..
Ves    posted on 15-10-2005 18:19
Poster:

ik vond het nogal een olifant waar sldz gebruikers een mug van maken/praten

Ieder zijn mening
Mod edit by Lead on 15-10-2005 19:20 (6%)
Lead    posted on 15-10-2005 19:22
DJ-Poort, van wie heb je dit gehoord ??

Dan weten we misschien of de bron zuiver is, roddels beginnen makkelijk op deze manier Winking my eye
Let the BASS be louder
DJ-Poort    posted on 15-10-2005 19:48
Ja precies dat weet ik.

van een collega van mij.

ik zou eens vragen of hij er wat mee over weer.
kip    posted on 15-10-2005 20:18
heb zelf SLDZ1200 gehad maar heb hem 2weke in huis gehad en hij is 2 keer binne geweest voor de zelfde fout ben hem langer als 7weke kwijt geweest en ik kreeg op het laatste het antwoord van we hebbe andere toestele geprobeert en die hebbe allemaal de zelfde fout en het probleem was als ik mijn lied gelijk wulde zette me de pitch dan hoorde ik der nen digitale zoem in bij harder te zette of trager en heb mijn geld der van terug gehad en mij nen cdj1000mk2 gekocht pakke beter maar den sldz 1200 het toestel ziet er echt wel goe uit maar zit echt vol me foute spijtig
robbert    posted on 15-10-2005 20:34
Kip leer aub eerst eens normale zinnen te maken voordat je hier wat post.
Dank u..
Jean    posted on 16-10-2005 00:24
Idd, an is niet zo moeilijk en leestekens ook niet.
jordy    posted on 17-10-2005 18:28
Poster: kip
 het probleem was als ik mijn lied gelijk wulde zette me de pitch dan hoorde ik der nen digitale zoem in bij harder te zette of trager

niet overdrijven he Winking my eye
Tekhead    posted on 04-11-2005 02:24
Technics heeft te lang gewacht om een dj cd speler op de markt te brengen en moet daar nu voor boeten. Iedereen is veel te streng voor technics, en dat heeft vooral te maken met hun super draaitafelS SL 1200 en 1210, die altijd Top gebleven zijn, zeker wat betreft hun duurzaamheid in extreem gebruik en gezeul.
Iedereen verwacht hetzelfde van deze CD decks, het is een nieuw product, en bevat wat kinderziekten, die soms, helaas, zeer vervelend kunnen zijn voor de gebruiker, maar wees gerust, binnen afzienbare tijd lost technics dit wel op.

De meeste fouten zijn idd bugs, maar het compleet larie dat al deze decks dezelfde fouten hebben, dergelijke verhaaltjes zijn goedkoop, en komt Pioneer goed uit natuurlijk.
Bang van de concurrentie mss ?Ik ben ervan overtuigd dat Technics hard zal terugslaan. Ik ken weinig cult dj's die liefhebber zijn van Pioneer. Het zou me niet verbazen dat dit een fabeltje is van een Die Hard Pioneer Fan ! En als ze zo slecht zijn, waarom gebruikt dave clark ze dan ? Hij neemt overal z'n Technics decks mee, en laat overal de Pioneers onberoerd.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mod edit by Lead on 04-11-2005 08:56 (2%)
[MOD Edit] Gebruik eens punten !
Lead    posted on 04-11-2005 08:58
Ik weet niet of Technics binnen afzienbare tijd de problemen oplost. Het is al weer een tijd geleden dat er nieuws van dat front kwam.

In Nederland is er geen vertegenwoordiger meer die zich specifiek met de Technics DJ producten bezig houdt. Ook nieuwe updates lijken hun niet te interreseren. Als een importeur al zo reageert, geeft dat in mijn ogen een duidelijk signaal af.

En tja, Dave Clark is de King van de DJM-600, en dattie een dealtje heeft gesloten met Technics kun je hem toch niet kwalijk nemen ? Ik ken alleen nogal wat mensen die hun SL-DZ snel weer wilde verkopen om een CDJ of CDX aan te schaffen...
Let the BASS be louder
Stephanie    posted on 04-11-2005 14:19
Kijk maar naar het aantal SL-DZ's wat op marktplaats en speurders wordt aangeboden....
Tekhead    posted on 04-11-2005 15:08
Zeg Lead, schrijf eens wat minder fouten
Tekhead    posted on 04-11-2005 15:11
Poster: Stephanie
Kijk maar naar het aantal SL-DZ's wat op marktplaats en speurders wordt aangeboden....

Dat geld evenzeer voor de pioneers ! En de platendraaiers van Technics staan er ook genoeg te koop en die zijn ook slecht zeker ?
Tekhead    posted on 04-11-2005 15:22
Poster: Lead
Ik weet niet of Technics binnen afzienbare tijd de problemen oplost. Het is al weer een tijd geleden dat er nieuws van dat front kwam.

In Nederland is er geen vertegenwoordiger meer die zich specifiek met de Technics DJ producten bezig houdt. Ook nieuwe updates lijken hun niet te interreseren. Als een importeur al zo reageert, geeft dat in mijn ogen een duidelijk signaal af.

En tja, Dave Clark is de King van de DJM-600, en dattie een dealtje heeft gesloten met Technics kun je hem toch niet kwalijk nemen ? Ik ken alleen nogal wat mensen die hun SL-DZ snel weer wilde verkopen om een CDJ of CDX aan te schaffen...

Tja, als jij dat denk van dave clark, hij heeft helemaal geen dealtje met technics, geen ! Dave draaid bijna nergens met DJM 600 en zeker in Belgie niet, want in belgie is dat mengpaneel bijna nergens voorhanden, niet in de clubs en bijna nergens op party's, dus.... verkeerd ingelicht.
ilseentje    posted on 04-11-2005 15:57
quote:
Poster: Lead

euh sorry, technics heeft intussen update 2.3 uitgebracht!
hij is moeilijk te vinden maar via het technics forum kom je er wel aan en vind je ook de nodige uitleg ervoor...
DJ-Emotion    posted on 04-11-2005 16:02

Euh Dave Clark draaid nergens met de DJM ??
Zelfs in Belgie doet hij dat....WEL!

Augustus 2005 kavoParadiso mykonos
Augustus 2005 nature one
Augustus 2005 traxx Zurich
September 2005 Fabric
September 2005 patronaat Amsterdam
Oktober 2005 Fuse Brussel

Allemaal gigs met DJM 600.

En voor de Foto's ga je naar http://www.daveclarke.com

Er is dus inderdaad iemand die verkeerd is ingelicht  en dat is niet Lead
User edit by DJ-Emotion on 04-11-2005 @ 16:14:53 (2%)
DJ-Emotion    posted on 04-11-2005 16:25
Poster: Tekhead
Technics heeft te lang gewacht om een dj cd speler op de markt te brengen en moet daar nu voor boeten. Iedereen is veel te streng voor technics, en dat heeft vooral te maken met hun super draaitafelS SL 1200 en 1210, die altijd Top gebleven zijn, zeker wat betreft hun duurzaamheid in extreem gebruik en gezeul.
Iedereen verwacht hetzelfde van deze CD decks, het is een nieuw product, en bevat wat kinderziekten, die soms, helaas, zeer vervelend kunnen zijn voor de gebruiker, maar wees gerust, binnen afzienbare tijd lost technics dit wel op.

Je mag DMC bedanken dat Technics/Panasonic uberhaupt nog iets doet voor DJ's. Anders waren ze jarengeleden al met de SL gestopt.
Reden dat Pioneer een beter (doorontwikkeld) product heeft ligt in het feit dat Technics/Panasonic geen apparte DJ ontwikkelingsafdeling heeft of had.
Pioneer heeft dat wel. (Investeren noemen we dat)
Het zou mij daarom niets verbazen als Technics nogmaals gaat overwegen met de DJ products te stoppen en het dit keer door gaat zetten.
Zoals zij zelf al jaren roepen, het is niet hun main stream product en leverd voor hun veel te weinig op.
Zelf had ik het liever ook anders gezien maar het is helaas niet anders.

De Tijden dat de concurentie goedkope immitatie rommel maakt is voorbij.
En dus zal Technics/Panasonic zijn arrogantie overboord moeten zetten.

325 Users online: 99 Guests (226 Unknown)
Pages generated today : 54.908
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.282