En die foutjes zijn gewoon bugs waar meeste gebruikers van een mug een olifant maken.
ik hoorde laats dat de Technics SL-DZ1200 uit de handel is genomen.
Schijnt van wegen alle maal rare fouten ofzo?
Poster:
En die foutjes zijn gewoon bugs waar meeste gebruikers van een mug een olifant maken.
ik vond het nogal een olifant waar sldz gebruikers een mug van maken/praten
Poster: kip
het probleem was als ik mijn lied gelijk wulde zette me de pitch dan hoorde ik der nen digitale zoem in bij harder te zette of trager
Poster: Stephanie
Kijk maar naar het aantal SL-DZ's wat op marktplaats en speurders wordt aangeboden....
Poster: Lead
Ik weet niet of Technics binnen afzienbare tijd de problemen oplost. Het is al weer een tijd geleden dat er nieuws van dat front kwam.
In Nederland is er geen vertegenwoordiger meer die zich specifiek met de Technics DJ producten bezig houdt. Ook nieuwe updates lijken hun niet te interreseren. Als een importeur al zo reageert, geeft dat in mijn ogen een duidelijk signaal af.
En tja, Dave Clark is de King van de DJM-600, en dattie een dealtje heeft gesloten met Technics kun je hem toch niet kwalijk nemen ? Ik ken alleen nogal wat mensen die hun SL-DZ snel weer wilde verkopen om een CDJ of CDX aan te schaffen...
quote: |
Poster: Lead Ik weet niet of Technics binnen afzienbare tijd de problemen oplost. Het is al weer een tijd geleden dat er nieuws van dat front kwam. In Nederland is er geen vertegenwoordiger meer die zich specifiek met de Technics DJ producten bezig houdt. Ook nieuwe updates lijken hun niet te interreseren. Als een importeur al zo reageert, geeft dat in mijn ogen een duidelijk signaal af. |
Poster: Tekhead
Technics heeft te lang gewacht om een dj cd speler op de markt te brengen en moet daar nu voor boeten. Iedereen is veel te streng voor technics, en dat heeft vooral te maken met hun super draaitafelS SL 1200 en 1210, die altijd Top gebleven zijn, zeker wat betreft hun duurzaamheid in extreem gebruik en gezeul.
Iedereen verwacht hetzelfde van deze CD decks, het is een nieuw product, en bevat wat kinderziekten, die soms, helaas, zeer vervelend kunnen zijn voor de gebruiker, maar wees gerust, binnen afzienbare tijd lost technics dit wel op.