Ik ben Richard Pachen en woonachtig in het mooie Maastricht. wat het dj gebeuren betreft ben ik een newbee dus er valt nog een hoop te leren. ben altijd wel bezig geweest met muziek en dacht hier wil ik meer mee. heb eerst wat met een hercules dj control steel gespeeld om te kijken of ik het wel leuk vindt. en of ik het leuk vindt haha heb dus snel de overstap gemaakt naar een pioneer setje ( cdj-400 en djm-400 ) wat muziek betreft gaat mijn voorkeur uit naar techno / minimal / electro / dance
Groetje's Richpa
What do you think about ff voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hey naamgenoot welkom @ DJR! Viel me al op, want zelfs je eerste 2 letters van je achternaam zijn zelfde als bij mij, grappig! Maar mooie set hoor, de cdj's en djm! Ga je zeker veel plezier van hebben!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
This is an old Topic
No new postings for 5.772 days. Post CommentThat would be 192.4 months or a whopping 15.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.