Poster: Melle
Thanks, dat is wat ik bedoelde!
@Lek3ct
Sorry mate. Gebruik geen van de 2, ik kijk wel even rond op youtube!
Edit: Snap nu hoe het moet, best easy eigenlijk. :P
Poster: Stagiar
Klopt! daarnaast, sidechainen is een van de basisdingen die je onder de knie moet hebben voor de totale eindmix van je productie, knappe kerel die het zonder kan
Is dat zo? Wordt bijna altijd voor het afmixen ook side chaining gebruikt? Heb je het dan over house music of ook over meerdere genres waar dit wordt gedaan?
Poster: lek3ct
daarvoor heb je een compressor nodig die gesidechained is op een auxilary track van u track met de beat! attack moet op nul staan en release is naargelang wens...
welk programma gebruik je? ik kan je helpen voor ableton en logic...
Ik moet toegeven dat ik deze uitleg nu neerzet met een paar flesjes hertog jan in m'n mik.
Niks van gemerkt! Erg leerzaam! Heb zelf ook al een tutorial gechecked, alleen deed ik het niet via de send dingen, maar via een peak controller.
@Lek3ct
Wat is een 'Silver Gate'? Compressor?
Haha, gelukkig maar.
Ik werk zelf met Ableton, ik geloof dat Silver Gate een compressor is die standaard in Logic zit ingebakken, daar kan ik je dus niets over vertellen.
Peak controller is idd een optie maar ik geloof dat je daarbij niet de kanalen van elkaar scheidt, of wel?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.