Oooi. Draai nu 4 jaar en sinds kort MC erbij. Hij is nog vrij nieuw en heeft hulp nodig. Wie heeft Tips/Tricks?
Peace out.
What do you think about Hoe word je goeie mc ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tja, als je een goede hebt kan het een toevoeging zijn, maar kan me nog goed een schoolfeest in de time-out herinneren waar de MC zo irritant was, dat ie de dansvloer leegkreeg binnen enkele minuten. uiteindelijk ging ie weg en toen werd er wel gefeest.?
mijn advies: klep houden tenzij je zeker bent van je zaak
Ik vind een DJ die zijn eigen MC is pas goed Tenminste zo doe ik het gewoon altijd. Vroeger (70s, 80s) praten de DJs de mensen ook op de vloer. Dat doe ik ook. Misschien is het bij mij ook wel iets makkelijk omdat ik All-Round draai
Hij weet in een korte tijd de hele tent op zijn kop te zetten en dit gedurende een hele avond.
Dat is volgens mij de bedoeling van een goede MC....
This is an old Topic
No new postings for 3.862 days. Post CommentThat would be 128.7 months or a whopping 10.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.