Poster: Tekhead
of een lange L.....
Poster: JollyJunkie
Of je kan goed mikken
Poster: tom-jPoster: JollyJunkieidd, een nieuwe bron van inspiratie !
Of je kan goed mikken
hoe zou dat er uit zien?
een DJ draait zich plotseling om in zijn booth, haalt zijn L... uit zijn broek, mikt en gaat staan plassen.
heeft de MC ook weer wat om over te lullen.
Poster: OneSixty
Ik heb eigenlijk een hekel aan 99 procent van de mc's, vooral diegene die constant lopen te krijsen door de mic.
Maar ik snap over het algemeen het nut van een mc niet echt, just enjoy the music & stfu!
Poster: BboyV
Ik vin MC Villain nice
das die van bass events...
wat ik lkkr vind is dat hij vaak gewoon fun maakt met de dj's, en je ziet ook dat hij et echt gewoon is om met die mensn samen te werken.
Poster: djdolivieiraNo way, en zeker niet in dansscene, ik word al ziek als ik er nog maar aan denk
ben ik het niet mee eens. Als je een goede MC heb dan kan dat zeker wel een aanvulling zijn.
Poster: djdolivieiraik ook,raveparty
Juist in de in de Dancescene. de fout die veel MCs maken is door dom weg te blijven bleren. En dan gaat het vervelen. En MC moet DJ aankondigen en soms hier en daar wat toffe dingen zeggen. Op de juiste moment. En dan is het zeker wel een meer waarde.??
Maar eh spreek jullie wel morgen. Ga weer ff een gigje doen.
Poster: LilQuint
Net als DJ's: Oefenen Oefenen Oefenen.
Poster: djdolivieira
En weten waar je moet MC in de set. Sommige kunnen hun mond niet houden en dan wordt het vervelend. MCs vergeten soms dat je een aanvulling ben op de DJ sets. Dus daar geef ik Tekhead en ArCee wel gelijk.
Poster: Yorick
......... Zorg dat je bepaalde nummers uit je hoofd ken .......
Poster: Beatunite
Agree,
Zelfs op supergrote feesten/festivals zie je soms MCs staan.. en dan vraag ik me af wat het nut van ze is..
Al die zinloze teksten of onzin..
Keep it real!