Poster: LLCoolP
Ik denk dat enthousiasme ook een grote rol speldt
Je moet goed kunnen inspelen om het publiek en omgeving waar je bent.
Op Castle of Love bv: was een vlot op het water, mc kreeg vorig jaar de mensen zo gek om in het water springen voor een shirt. Of het aankondigen van volgende feest, ook op zo?n manier doen dat iedereen YEAH roept en overtuigd is om ook te gaan.
Poster: Flexii
En dat water is ontzettend smerig
Poster: LLCoolPen daarom hadt ik geen t-shirt
Maar was wel vet
Was geloof ik die vrouwelijke mc
hoe heet ze ook alweer.? .
Heb haar nog vaker gezien bij Madhouse
ze is echt super!
Hie kom je dr ook weer tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=tiiZot_bSMY
Poster: Bawb
Ik had tijdens de COL 2008 editie wel een BTK shirt gevangen haha. Stond dit jaar met veel geluk achter de DJ :D Van Dani L Mebius een BTK shirt gekregen voor me zusje haha!
Poster: Flexii
Tijdens die editie kwamen we er nadehand achter dat de vissen aan de stroomkabel hadden zitten knabbelen die door het water liep. (vraag maar niet welke idee uberhaupt op het idee gekomen was om die kabel door het water te laten lopen, ik niet in ieder geval)
Poster: justjustin
Persoonlijk vindt ik de timing heel erg bellangrijk...een mc moet de?Tracks kennen en niet te veel lullen! MC-Ruffian is een populair maar een heeeeel slecht voorbeeld vindt ik!
Poster: Bawb
Die MC was geloof ik gewoon Lady Bee
Poster: patrick-allenALTIJD dus !
Een goeie MC weet wanneer die ze bek moet houwe :P
Poster: djdolivieira
Ben persoonlijk meer fan van een MC ala MC Gee. Dat vind ik een goede MC.?
Goede stem, weet wat en wanneer die iets moet zeggen, en weet het publiek op te jutten. ?
Poster: Tekhead
ALTIJD dus !
Poster: Sandr
Dat vond ik dus ook, maar dit jaar op Sensation vond ik hem niet veel bijzonders... Verviel vaak in dezelfde teksten en miste toch wel wat interactie met publiek...
Poster: mainDan nog liever een wc naast mij
offtopic: ik zou nooooit een mc willen
ontopic: de meeste dingen zijn hier al gezegd denk ik, publiek meekrijgen, niet of verkeerde punten gaan lullen, niet jezelf herhalen, heeel actief zijn en bewegen.
Dan nog liever een wc naast mij
Poster: djdolivieira
Misschien had hij zijn avond niet, Dat gebeurd ook wel eens met DJs
Poster: Sandr
Goed mogelijk ja, lijkt me wel zuur als je juist op een feest als Sensation je dag niet hebt...
Dan nog liever een wc naast mij
Poster: main
nog een best goed idee eigenlijk, een wc naast je.
als je lange armen hebt kun je dan even naar de wc zonder je booth te verlaten