Poster: Basrose
dit ligt natuurlijk ook aan de stem, de style muziek en de lyrics... Je stem moet je op de goede manier leren gebruiken... ik denk dat het net zoals draaie is.. gewoon oefenen dus.
Poster: Xtremer
Timing is inderdaad erg belangrijk, goed ritmegevoel is zeker van belang! Ook is het erg belangrijk dat je de platen goed kent van de desbetreffende muziekstijl. Geen onzin uitkramen, maar het publiek nog meer oppompen dan dat de muziek al doet. Het is een extratje voor de DJ meestal.
Poster: b-shock
MC's Rappe toch meestal ook erdoor? was vergeten erbij te zeggen dat ik House/Electro draai want dat heeft ook met de style van de MC te maken
Poster: Xtremer
Naja rappen niet, ligt inderdaad aan de muziekstijl. De meeste MC's sturen het publiek wat aan en schreeuwen niet zomaar door een goeie track heen. Ik draai zelf Hardstyle en dan word er voor de climax meestel veel gezegt.
Poster: justjustin
Persoonlijk vindt ik de timing heel erg bellangrijk...een mc moet de?Tracks kennen en niet te veel lullen! MC-Ruffian is een populair maar een heeeeel slecht voorbeeld vindt ik!
Poster: Saskia
Goed engels kunnen anders klinkt het nergens aan, ik zou zeggen ga naar housefeestjes luister naar de mc, of regele contact met een mc.
Poster: Basrose
Zelf ben ik veel mc's? tegen gekomen die niet erg goed waren.. ik heb het een paar x gehad dat ik gewoon de mic dichtgedraait heb omdat hij zo irritant was.