dmx dongle met andere software
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

creeky    posted on 08-11-2009 22:13
hey,

ik ben van plan om een dmx dongle te kopen om het licht aan te sturen met de pc maar nu vraag ik me af of ik met een dongle van bv velleman ook de software van matin of amdj kan gebruiken?

b.v.d

What do you think about dmx dongle met andere software ??

Vote :   

Flexii    posted on 09-11-2009 10:56
Nee, dat gaat niet.

De dongle is niet alleen de dmx aansluiting op usb, maar ook de licentie. De software is namelijk vaker gratis te downloaden, de dongle is dan de activeringsstick.
zrcl0272    posted on 09-11-2009 12:20
Hey Creeky

Ik denk dat je voor een thuis oplossing het beste het volgende kan kiezen => Lumidesk.

deze hebben een Nano versie van hun software en hier heb je dan 128 Dmx kanalen voor. Ik weet niet wat je allemaal van licht equipment hebt maar met 128 kanalen kom je voor thuis al redelijk ver mee. Voor 149 euro(dacht ik) heb je de software en de daarbij horende usb/dmx interface.

Ben zelf ook van plan om dit gaan te halen want heb zelf nog gewoon een Dmx paneel van maar 24 kanalen. Deze staat nu vol en zou graag nog moving heads gaan halen maar dan moet ik meer kanalen gaan hebben. Ga dit daarom ook met lumidesk proberen op te lossen.
martelaty    posted on 27-11-2009 11:22
Kijk anders eens naar daslight heb je ook goeie instap versies van en een groot voordeel is dat je zalen of feesten 3d kan nabouwen!

This is an old Topic

No new postings for 5.642 days.
 Post CommentThat would be 188.1 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

339 Users online: 112 Guests (227 Unknown)
Pages generated today : 54.632
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.443.006