opnemen traktor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mathiz    posted on 08-11-2009 20:52
hoi liefste vrienden.

moet binnen paar dagen op een groot feest draaien en wil een kleine intro maken t'is nogal ingewikkeld met veel loopjes en daarom zou ik het graag willen opnemen in traktor om veel stress in het begin te vermijden. Nu klik op record maar dan komt er een kader audio recording could not be started.Bij de instellingen heb ik niets abnormaal gezien: internal mixer ,master output op link en rechts ... .
het is gewoon op de computer zelf zonder enige externe midi controllers,...
Kunnen julie me helpen ?
User edit by Mathiz on 08-11-2009 @ 20:55:22 (17%)

What do you think about opnemen traktor ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 08-11-2009 21:01
Denk dat je bij je audio setup ff voor de record anders moet toewijzen. Staat nu waarschijnlijk op iets wat niet bestaat. Wat ook kan is dat je niet genoeg geheugen beschikbaar hebt. Welke versie van Traktor draai je?
Mathiz    posted on 08-11-2009 21:15
1.1.2 geloof ik. bedoel je dan hard schijf geheugen?
aurelienvdv    posted on 08-11-2009 21:16
heb je audio 8? dan moet je met een RCA kabel( die met de witte-rode kopjes) van je record out naar een kanaal op je audio8 gaan ( kanaal C of D) dan ga je naar instellingen record en stel je in van welk kanaal je op wilt nemen.
Adrien1989    posted on 08-11-2009 21:18
Geen idee, wat mij bijstaat van Traktor 2, welke met Final Scratch werd geleverd werd was dat je een bepaald geheugen kon toewijzen aan het opnemen. Als dat te weinig werkt je opname niet. Ik heb sinds enkele dagen Traktor Pro binnen en ik werk via een 8 kanaals geluidskaart, niet audio 8 en bij het opnemen viel het me op dat ik nog meer kanalen kon instellen behalve de 4 decks, waarschijnlijk ook ??n voor opname. Als ik morgen oid laptop weer aan heb kijk ik wel ff voor je Happy, laughing.
Mathiz    posted on 08-11-2009 21:20
er is een audi dj 8 op komst maar in dit geval gebruik ik alleen mijn laptop heb bijna alle instellingen al is overlopen en uitgeporbeerd en krijg het niet aan de praat.
Mathiz    posted on 08-11-2009 21:22
ik krijg overigens wel signaal binnen op de vu meters van de opname sectie
Mathiz    posted on 09-11-2009 09:20
niemand Confused??
Ik heb trouwens ook nog een klein vraagje ivm stukjes uit een liedje snijden.
Als ik nu een song wat beter en sneller mixbaar wil maken en kleine stukjes eruit wil knippen doe ik dit het beste met audacity? en verlies ik dan geen kwaliteit als ik het terug naar mp3 omzet ?
donkey    posted on 09-11-2009 15:02
Heb je een bestaande map toegewezen voor op te nemen ?
Maniax
tom-j    posted on 09-11-2009 17:53
Poster: matezo

Als ik nu een song wat beter en sneller mixbaar wil maken en kleine stukjes eruit wil knippen doe ik dit het beste met audacity? en verlies ik dan geen kwaliteit als ik het terug naar mp3 omzet ?

Als je een track als MP3 uit audacity exporteert, is de kwaliteit heel laag (bij mijn tenminste, maar dat kan aan mijn LAME sleutel liggen) . oplossing: exporteer in WAV. dan is je bestand wel veel groter, maar je hebt geen kwaliteit verlies! (er komt erchter ook niks bij; kwaliteit kan je er niet 'bij' doen!)
tom-j    posted on 09-11-2009 17:53
dubbelpost excuusCool
User edit by tom-j on 09-11-2009 @ 17:54:47 (94%)
Mathiz    posted on 21-11-2009 17:17
oke nu ik mijn audio dj 8 heb sluit ik mijn tape van mijn mixer met cinch op line in van mij audio dj 8 ik zet de source op line op de audio 8. ik krijg signaal binnen als ik in het record venster kijk maar toch komt er te staan recording could not be started

This is an old Topic

No new postings for 5.770 days.
 Post CommentThat would be 192.3 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

167 Users online: 124 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 6.621
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.353.399