Denon DN-X1500, 2de review, 3 maanden later
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 07-11-2009 23:05
Zoals beloofd in eerdere review van deze mixer, ga ik 3 maand later na intensief gebruik en testwerk, opnieuw mijn bevindingen geven over deze mixer.

Eerlijk gezegd zat ik er niet op te wachten, omdat het toch heel wat tijd in beslag neemt om een goede review te schrijven.
En daar heb ik deze keer het geluk aan mijn kant, want review zal erg kort zijn. Daar er eigenlijk wezenlijk niets veranderd is sinds mijn vorige review. Ben er zeer tevreden over, en heb er enorm veel met gewerkt, alles werkt nog als 3 maand geleden, nergens geen kleine mankementen of haperingen, geen rare kuren, alles werkt zoals het moet. Waar ik destijds zo lovend over was, is niet veranderd, waar ik minder happy mee was, is er ook niet op veranderd, integendeel, het enige wat ik echt niet goed vind, is de HP sectie, voorbeluistering, kwaliteit is aanvaardbaar, maar daar is ook alles mee gezegd, als ik, na gisterenavond, terug kunnen draaien op een Rodec, thuis zelfde plaat opzette, toch wel ontevreden over ben. Tja, mss wat te streng,want het voorbeluisteren bij een Rodec is onbeschrijfbaar.
Ik zou deze mixer nog steeds willen aanraden.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Denon DN-X1500, 2de review, 3 maanden later ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 5.665 days.
 Post CommentThat would be 188.8 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

172 Users online: 19 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 32.366
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.705.318