Beste collega'ssssss Gister hadden Rico en ik een gig in Club Poema utrecht. Was een lekkere drukke sfeer! We hebben voor 't eerst een livesetje opgenomen en dit wilde we graag met jullie delen. Zitten wat exclusieve tracks in van o.a. Greg van bueren en de Afro Bro's. De MC is KC Jones, je hoort af en toe ook nog wat publiek wat de sfeer een beetje aangeeft. Aangezien dit de eerste keer was is 't geluid een beetje aan de lage kwaliteit. Je kan wel goed onze overgangen + acapella's (hot cue's enz) horen!
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [M]Liveset Don Alexandro & Rico Morello@Poema ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Kan zo'n MC niet gewoon zijn klep dichthouden? Ik zou als DJ 'm wel effe gaan inlichten dat ik er absoluut niet mee opgezet ben. Verneukt toch de hele set met z'n irritant geschreeuw.
User edit by dacuba on 09-11-2009 @ 02:35:08 (100%)
" Kan zo'n MC niet gewoon zijn klep dichthouden? Ik zou als DJ 'm wel effe gaan inlichten dat ik er absoluut niet mee opgezet ben. Verneukt toch de hele set met z'n irritant geschreeuw. "
Ene kant snap ik je verhaal maar het publiek deed daardoor goed mee.
@bootstrap, ik hou je op de hoogte
User edit by THE-DON on 10-11-2009 @ 14:03:34 (17%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community