Poster: JollyJunkie
Misschien was het meer als grapje bedoelt?Dat was het ook ja...Maargoed, konden jullie ook niet zien, het is en blijft platte tekst!
Poster: Bouncy
Poster: Tomazos
?
Poster: Winston
Zoals bij de andere celebs wat slappe tekst van mij voor de DJResource celebs:
Tomazos: wat is dit voor een grote knop....? (ff drukke). Oh, oeps, het draait!
Poster: Winston
Zoals bij de andere celebs wat slappe tekst van mij voor de DJResource celebs:Poster: Bouncy
Bouncy: Uhm ff mijn review.... Deze mini wasmachine weekt je kleren, dan voegt het zeep toe, dan sopt het, dan spoelt het, dan komt er wasverzachter, dan spoelt het nogmaals, dan wringt het, dan droogt het, dan strijkt het, dan vouwt het je kleren, dan krijg je een sms dat je was klaar is. Minpuntje: Alleen krijg ik het ronde deksel om de kleren in te doen en waar je de was kan zien draaien via het glas niet open ....
Daar kwam het op neer ja :P
Poster: Lead
Wie weet krijgt hij dit wel te lezen... kun je hem zelf de groeten doen
wel tof om al die 'grote' jongens te zien met de 2000!
krijg je ze een beetje als een kind in een snoepwinkel lead?
Poster: Lead
Ja dat vind ik ook wel, wordt een mooi eerbetoon voor de CDJ. Ik neem tenminste aan dat mensen niet op de foto willen als het product ze niet aan staat
Ik heb weer een nieuwe foto toegevoegd trouwens : Sunnery James
Over die snoepwinkel: maar het is toch leuk wat je allemaal met de CDJ kan, ik denk dat veel dingen erop zitten waarvan mensen misschien niet een hadden gedacht dat het erop zou kunnen zitten. Veel kleine dingen maken het makkelijk als je professioneel met draaien bezig bent. Soms zijn het juiste die hele kleinigheidjes die mensen het meest waarderen...