Poster: main
met niveau bedoelt ie denk ik: mbo,?hbo of wo
Poster: Sound-Division
Hey allemaal,
Ik wist niet waar ik dit neer moest posten, maar het heeft met muziek te maken, dus dacht doe het hier.
Ik ben nu bezig met mijn 2de jaar beveiliging, en ik ben er eigenlijk achter gekomen dat ik liever iets anders doe.
Ik zit in mijn hoofd hele tijd te denken om iets met muziek te gaan doen, alleen weet ik niet WAT.
Ik weet ook niet wat voor opleidingen je er voor hebt, en wat goede opleidingen zijn, hebben jullie toevallig tips??
En welke kant ik hiermee op zou kunnen.
Hopelijk hebben jullie goede tips
Grtz Michel (het is misschien een beetje onduidelijk, maar ik zou graag iets in de muziek willen doen, van mijn part werken in een platenzaak haha)
Poster: Hardshort
Ik weet niet hoe oud je bent maar voor het HBO bestaan er 21+ toetsen, iedereen met een beetje verstand van taal, wiskunde, & sociale vaardigheden moet zo`n toets zeker halen.
Deze starten in januari weer maar let wel op dat ze per school verschillen!
Zoek dus een hbo school die jouw opleiding die je zoekt aanbiedt en doe dus daar een toets.
Zelf ga ik in januari er ook aan beginnen & ik ken heel wat mensen die zo ook het HBO ingekomen zijn, zelfs wanneer ze geen enkele andere opleiding hadden afgerond.
Lekker in de beveiliging blijven voorlopig. Zijn er erg weinig die met muziek hun brrod verdienen. Daarbij, je hebt in de beveiliging vrije tijd genoeg om rond te kijken voor iets anders etc. Nooit je oude pantoffels weg gooien voor je nieuwe hebt!!
Jor, een opleiding in de beveiliging duurt GEEN 2 jaar!! 1 jaar max met de nieuwe opleiding dus dan mag je aannemen dat de topic opener werkzaam is in de beveiliging en dan klopt mijn antwoord uistekend.
Poster: Sound-Division
Ja ben nog aan het twijfelen, ik maak eerst denk ik toch maar mijn stage af, en dan idd wat curcussen of iets
Poster: ArCee
Max 1 jaar, stage en slagen voor je diploma. Ik ben zelf praktijk begeleider geweest dus? na 1 jaar moet jij je diploma op zak hebben, anders mag je niet verder. Regels zijn de afgelopen jaren aardig aangetrokken. Die stage loop jij in je eerste jaar, en in de tussentijd studeer je. Je maakt modules, en elke keer heb je na een bepaalde module een examen, per vak zeg maar. Dat moet in 1 jaar afronden. Dus, is men 2 jaar bezig in beveiliging, dan is de topic opener in ieder geval aan het werk, en niet meer aan het leren. Vervolg opleidingen daarbuiten gelaten.