[T] Zelfgemaakt lied
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheMole    posted on 05-11-2009 19:28

Ik ben het eens met de commentaar die op de bovenstaande site is gezegd

What do you think about [T] Zelfgemaakt lied ??

Vote :   

Stagiar    posted on 05-11-2009 19:34
Heb 't beluisterd, totaal niet mijn ding en vind het echt wat simpel klinken.
tairip    posted on 05-11-2009 21:54
Poster: TheMole

Ik ben het eens met de commentaar die op de bovenstaande site is gezegd

Vind het wel cool, zou alleen het iets meer indelen in de stijl van armand van helden (You don't know me 1999) of Basement jaxx (Red Alert ofzo). Dat swingt gelijk meer. Dan hoeft er niet eens zoveel te gebeuren aan de melodie.
TheMole    posted on 06-03-2010 11:02
Ik heb een nieuwe versie gemaakt van het lied :?http://soundcloud.com/santacompana/callisto-new-version
Jorrit    posted on 06-03-2010 12:02
Ik vind opzich de opzet wel cool, alleen dat stukje acid achtige synth snap ik echt niks van. Komt er ineens in, past totaal niet bij de plaat en maakt er een rommeltje van.
Ook de build-up naar je climax zegmaar, dat je 1 beat stuttert, komt er wel heel abrubt in...
Verder vrolijk plaatje, mee doorgaan zou ik zeggen.
Ziax    posted on 06-03-2010 12:16
Ik vind het zeker leuk klinken, ik krijg helemaal zin in de zomer als ik dit hoor. Maar zoals Jorrit zegt het acid stukje is hier naar mijn mening ook wat misplaatst, het lijkt wel alsof dit er ondertussen wordt ondergemixt ipv dat het 1 geheel vormt waardoor het voor mij ook de summervibe een beetje verpest.
Zeker mee doorgaan!
TheMole    posted on 06-03-2010 12:33
Dan was de eerste versie misschien toch beter :D Ik wou gewoon iets meer doen dan alleen die bass en die sample.
User edit by TheMole on 06-03-2010 @ 12:33:42 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

144 Users online: 60 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 64.133
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.470.767