Ben benieuwd.ff chekke!
EDIT. Zeker een lekkere edit Tomazos. Voor zover ik positieve danwel opbouwende kritiek mag geven terwijl ikzelf helem??l niet goed ben in producen / editten, toch mijn reactie.Mijn bescheiden mening

:
Je zegt nog bezig te zijn en evt. wat samples en dergelijke erin te gooien. Zou ik zeker doen. Hij klinkt echt lekker zo hoor, zeker wel, maar dat dikt 'm denk ik n?t ff iets aan, en dat mag de track hebben.
Vind hem dan echt als Drop it 2009 door 't leven mogen gaan!
Heb zelf het idee dat de toegevoegde beat/melody ietsie 'op' het origineel ligt. Moeilijk te omschrijven, maar het lijkt er n?t een beetje aan toegevoegd te zijn als een extra layer ipv in de muziek van het origineel te samensmelten. (pff lees het terug en klinkt idioot, maar wellicht snap jij m'n punt wel en heb je er wat aan!)
Verder niets dan lof. Hoop dat de uiteindelijke versie hier ook wordt uitgebracht, zodat ie mee mag in de cd koffer binnenkort

!
Oja, kritiek geven is makkelijk voor iemand, maar heb ook even een kleine bijdrage proberen te leveren voor je; Vanaf het punt waar jou drums en vooral de basskick erin komt, kom je zelfs bij deze versie weinig te kort op een wat groter systeempje hoor! Zit zelfs best een lekkere punch in. Heb hem even provesorisch met de laptop aan de mixer via mijn PA geluisterd omdat mensen/jij daar ook over hadden in dit topic, en heb mijn spulletjes toch opgesteld staan op 't moment toevallig

.
Geloof meteen dat het uiteindelijke resultaat helemaal top is, maar zelfs deze versie klinkt echt wel lekker!!!