[P] Scoop - Drop it (tomazos edit) (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 04-11-2009 16:36
Hier even een edit voor jou,
exclusief weer op DJR..

(leuk om te zien dat mensen me toevoegen op hyves e.d buiten dit forum voor eerdere edits die jullie gekregen hebben.. dit betekend dat ze verspreid worden dus dat is goed)

ik wil even duidelijk zeggen dat ik Edits maak.. dus van bestaande nummers knippen/plakken/bij elkaar voeg van orginele nummers en soms eerdere andere edits en stukjes samples...

dit is een edit van Scoop - drop it,

dus.. voor u van mij..

en laat even na het luisteren een reactie achter!,
positief of negatief

ik zie er wel wat in.. en ga er ook mee verder maar vandaag niet meer,

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 04-11-2009 @ 17:16:43 (36%)

What do you think about [P] Scoop - Drop it (tomazos edit) ??

Vote :   

DJDenz    posted on 04-11-2009 16:40
Ben benieuwd..
K0ENE    posted on 04-11-2009 16:40
dan zulle we eens gaan checke!
Sebasz    posted on 04-11-2009 16:48
=
Roov    posted on 04-11-2009 16:50
Check!
Limb-Girdle    posted on 04-11-2009 16:52
Check
Where the music meets the deejay!
skyline643    posted on 04-11-2009 17:02
Eens luisteren. Ik vind het origineel een megaplaat, dus...
Tomazos    posted on 04-11-2009 17:09
nu de beoordeling nogHappy, laughing
justjustin    posted on 04-11-2009 17:12
eerst nog iemand die komt checken:P
Mixt-Ape    posted on 04-11-2009 17:16
Ik ook, sorryHappy, laughing
lightstar    posted on 04-11-2009 17:21
even luisteren en ja ik geef wel even een reactie:P

Edit:Nou even geluisterd en aan het begin hoor ik niet echt iets speciaals. Ik weet niet of ik dit nou helemaal verkeerd heb gehoord maar oke. Of hebt je dit?expres gedaan.?Voor de rest als het echt opgang komt klinkt het erg leuk!
Het idee vind ik perfect! Het enige punt wat ik heb is de kwalitiet. Hij heeft erg veel hoge en middel tonen. Ik mis een beetje die echte bas kick erin. ik zou het ook verkeerd kunnen hebben hoor maar net even iets meer diepte erin. Zeker als je dit op een grote geluids set afwilt spelen dat ga je dat missen denk ik.
Voor de rest complimenten. Ik ben zelf nog lang niet zover. Wil er nu wel graag mee beginnen en ga ook nu de aankopen er eindelijk voor doen maar voor dat ik dat aardig onder de knie heb dat duurd nog wel even.
User edit by lightstar on 04-11-2009 @ 17:31:04 (100%)
skyline643    posted on 04-11-2009 17:21
Bij deze mijn beoordeling: NOT BAD AT ALL!!Dit plaatje zou perfect de 2009 versie van Drop It kunnen zijn, alleen zou ik het begin nog wat aanpassen en dezelfde beat gebruiken en drums die je ook na de break gebruikt. En uiteraard een club mix ofzo voorzien, maar zeker niet slecht hoor!!
Sandr    posted on 04-11-2009 17:22
Check (hoopt een een bommetje ala wiggle wiggleWinking my eye
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 04-11-2009 17:25
Poster: skyline643
Bij deze mijn beoordeling: NOT BAD AT ALL!!Dit plaatje zou perfect de 2009 versie van Drop It kunnen zijn, alleen zou ik het begin nog wat aanpassen en dezelfde beat gebruiken en drums die je ook na de break gebruikt. En uiteraard een club mix ofzo voorzien, maar zeker niet slecht hoor!!

danku danku,

ik ga nog even kijken welke beat ik eronder ga zetten..
ik twijfel nog even of ik voor een hele agressieve versie ga, of een relaxte versie zoals hij nu is..

ook ga ik er nog een load aan samples e.d inknallen op bepaalde momenten,

mischien duw ik de sample van de Melodie van drop it, wel in een producers programma.. ik heb er lang niet meer mee gewerkt dus moet even kijken of dat wat word.. en er een totaal eigen draai aan geven..

maar dit was de 1e versie die ik had opgeslagen.. paar regionale collega's op msn vragen al om een Original edit.. die dj friendly is.. dus ik heb nog het 1 en ander te doenHappy, laughing
Basrose    posted on 04-11-2009 17:41
ook ff checken
Tomazos    posted on 04-11-2009 17:50
Poster: lightstar
even luisteren en ja ik geef wel even een reactie:P

Edit:Nou even geluisterd en aan het begin hoor ik niet echt iets speciaals. Ik weet niet of ik dit nou helemaal verkeerd heb gehoord maar oke. Of hebt je dit?expres gedaan.?Voor de rest als het echt opgang komt klinkt het erg leuk!
Het idee vind ik perfect! Het enige punt wat ik heb is de kwalitiet. Hij heeft erg veel hoge en middel tonen. Ik mis een beetje die echte bas kick erin. ik zou het ook verkeerd kunnen hebben hoor maar net even iets meer diepte erin. Zeker als je dit op een grote geluids set afwilt spelen dat ga je dat missen denk ik.
Voor de rest complimenten. Ik ben zelf nog lang niet zover. Wil er nu wel graag mee beginnen en ga ook nu de aankopen er eindelijk voor doen maar voor dat ik dat aardig onder de knie heb dat duurd nog wel even.

voor het geluid afstemmen/verhouding moet ik het toch op een grote installatie afspelen,
volgende week draai ik weer in de zenith, dus heb ik alle tijd voordat we open gaan..

kwaliteit is inderdaad wat minder om het bestandje klein te houden, t is ook nog geen laatste finalHappy, laughing,

ik ga nu naar de zenith toe voor een dj vergadering, is 2 uur lang rijden+2uur lang terug dus alle tijd om wat te bedenkenHappy, laughing
NNaughty    posted on 04-11-2009 17:52
ff luisteren dan Winking my eye
RiX    posted on 04-11-2009 18:11
zeker even checken
-Richard-    posted on 04-11-2009 18:46
Ben benieuwd.ff chekke!

EDIT. Zeker een lekkere edit Tomazos. Voor zover ik positieve danwel opbouwende kritiek mag geven terwijl ikzelf helem??l niet goed ben in producen / editten, toch mijn reactie.Mijn bescheiden meningCool:

Je zegt nog bezig te zijn en evt. wat samples en dergelijke erin te gooien. Zou ik zeker doen. Hij klinkt echt lekker zo hoor, zeker wel, maar dat dikt 'm denk ik n?t ff iets aan, en dat mag de track hebben.
Vind hem dan echt als Drop it 2009 door 't leven mogen gaan!
Heb zelf het idee dat de toegevoegde beat/melody ietsie 'op' het origineel ligt. Moeilijk te omschrijven, maar het lijkt er n?t een beetje aan toegevoegd te zijn als een extra layer ipv in de muziek van het origineel te samensmelten. (pff lees het terug en klinkt idioot, maar wellicht snap jij m'n punt wel en heb je er wat aan!)

Verder niets dan lof. Hoop dat de uiteindelijke versie hier ook wordt uitgebracht, zodat ie mee mag in de cd koffer binnenkortCool!

Oja, kritiek geven is makkelijk voor iemand, maar heb ook even een kleine bijdrage proberen te leveren voor je; Vanaf het punt waar jou drums en vooral de basskick erin komt, kom je zelfs bij deze versie weinig te kort op een wat groter systeempje hoor! Zit zelfs best een lekkere punch in. Heb hem even provesorisch met de laptop aan de mixer via mijn PA geluisterd omdat mensen/jij daar ook over hadden in dit topic, en heb mijn spulletjes toch opgesteld staan op 't moment toevalligCool.
Geloof meteen dat het uiteindelijke resultaat helemaal top is, maar zelfs deze versie klinkt echt wel lekker!!!
User edit by -Richard- on 04-11-2009 @ 19:06:03 (100%)
Rolandje0    posted on 04-11-2009 19:05
Ben benieuwd, vond die wiggle al zo vet :P
timmy90    posted on 04-11-2009 19:12
check

zeker mooi gemaakt,
klinkt lekker,
doe zo voort man!
User edit by timmy90 on 04-11-2009 @ 19:55:47 (100%)
MaykFroix    posted on 04-11-2009 19:26
ben benieuwd... het origineel was top.
qntr0l    posted on 04-11-2009 19:35
Let's check it out!
Snoey    posted on 04-11-2009 19:39
Vanaf de break geschikt voor in de map.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 04-11-2009 @ 19:47:24 (100%)
Jobe    posted on 04-11-2009 19:39
Horen!
Jobe    posted on 04-11-2009 19:39
Dubbelpost.. Internet bleef hangen
User edit by Jobe on 04-11-2009 @ 19:44:41 (100%)

229 Users online: 49 Guests (180 Unknown)
Pages generated today : 42.040
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.448.674