[PIOdemo] Wo 25-11-2009 Kampen (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 04-11-2009 13:46
De PFS Groep organiseert, samen met Pioneer Benelux en AudioXL, een CDJ-2000 / 900 Demo avond. Daarnaast zullen er diverse JBL producten te bewonderen zijn.

Ik ga een stukje vertellen over de CDJ's en Rekordbox software. Tevens zullen de spelers er staan zodat iedereen er even met zijn vingers aan kan zitten.Voor de seriueze mensen is er een inruil actie die avond en een verloting (nee, helaas is de prijs geen CDJ-2000 Thumbs Up ).

Banner: PFS Pioneer Demo 2009

Flevoweg 90, Kampen
Aanvang : 19:00 uur.

Download hier de uitnodiging voor deze demo avond (PDF, 3MB).

Schrijf u voor 24 november in middels ons inschrijfformulier.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-11-2009 10:01 (4%)

What do you think about [PIOdemo] Wo 25-11-2009 Kampen ??

Vote :   

Daylight    posted on 26-11-2009 01:20
Hey mensen,
Voor iedereen die geweest is: het was een geweldige avond.
Voor iedereen die niet geweest is: jullie hebben echt wat gemist!!!
Even terug komend over de opmerking van Rix; Ons bedrijf sluit om 16.30 uur.
Qua korting, ja wij zijn een bedrijf en hebben deze avond georganiseerd omdat er hier in de buurt geen CDJ-2000 demo gehouden werd! Natuurlijk willen we dan ook iets verkopen, maar dat lijkt me vrij logisch... Zou elk bedrijf doen toch? Waarom heb je anders een bedrijfConfused
Nogmaals namens de PFS Groep wil ik iedereen die geweest is bedanken voor zijn komst en hopelijk tot een volgende keer!!!
Snoey    posted on 26-11-2009 07:08
Wat hebben wij precies gemist dan?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bartjens    posted on 26-11-2009 07:53
Ik vond het ook een leuk avondje. Het verhaal van Jeroen was lekker?duidelijk, al mijn vragen rondom de CDJ zijn beantwoord.

Ook leuk om ff te klooien met zo'n speler Smile

Waar ik ook van stond te kijken waren die JBL EON speakers, en dan vooral de combi met 2 x EON 510 actieve?top en 1 JBL EON 518S actieve sub.
www.djbrowbeat.com
KingDing3ling    posted on 26-11-2009 09:05
Jeroen had het idd goed gedaan.?Cool Avondje was ook geslaagd.
Recordbox dat is goede software zo op het eerste oog. Makkelijk om mee om te gaan.

Die speakers waren idd mooi spul en wat een geluid komt eruit zeg. Ook nog even het gewicht gevoeld van die 18"Confused Actieve Subwoofer. Wow...ongeloofelijk die kan mijn moeder zelfs optillen!!!
Kost een paar knaken maar dan hebbie wel wat! Cool

Jammer dat de slip functie niet op de CDJ 2000 zit. Dat is echt wel een goede feature van de CDJ 900.
Als de CDJ 2000 die functie had dan was het echt een d@ bomb speler.
Even aan de knoppen gezeten van beide spelers. De Heavy stand van de Jog Wheel van de CDJ 2000 is echt een stuk zwaarder. De speler voelt net weer iets beter aan dan de CDJ 1000 MK3.
Al met al...hij zijn geld denk ik wel waard. Het display is geil...het browsen gaat makkelijk...4 Beat Loop functie is de shit. Bespaart?echt tijd voor het maken van een loopje.
In het echt is ie nog veel mooie en stijgt het hebben gehalte nog veel meer!!! Cool

Ook waren er 2x DVJ-1000 en een SVM 1000. Man...man...man wat een geld voor die dingen. Die heb je niet zomaar ff voor je slaapkamer. Maar wat je ermee kan doen!!! Woohoo nice hoor. Effecten voor video of audio en voor video en audio. Die effecten met de video is wel gaaf hoor.
Ik gebruik voor de video mixen nog wel even mijn?Hercules DJ het nieuwe jaar.

Aanbieding was ook goed. Als je een oud DJ product bij je had dan was het wel je kans. Scheelt toch weer een paar honderd euro voor 2 spelertjes!!! Tevens word er 1 HDJ2000 verloot tussen?de aanschaf van de nieuwe producten.

All met al wil ik?PFS en Pioneer bedanken voor het houden van zo'n avond. Het was gaaf en was blij dat ik erbij was!!!

Thnx m8s
Bartjens    posted on 26-11-2009 09:13
Poster: KingDing3ling
Die speakers waren idd mooi spul en wat een geluid komt eruit zeg. Ook nog even het gewicht gevoeld van die 18"Confused Actieve Subwoofer. Wow...ongeloofelijk die kan mijn moeder zelfs optillen!!!
Kost een paar knaken maar dan hebbie wel wat! Cool

Ja idd, die sub was nog lichter dan mijn Lem D-400 topjes.. en dat voor een 18 inch sub, geweldig!!
Die topjes til je helemaal met 2 vingers op :P
www.djbrowbeat.com
RiX    posted on 26-11-2009 09:36
Zie je, 10 % korting, dus 200 euro op 2000. Daarom ben ik als hobby-dj niet gekomen. Was niet van plan 1800 euro uit te gaan geven... PFS had beter clubeigenaren uit de buurt kunnen trekken m.i.

Bij een DJR meeting wil ik wel een keer zijn en als Lead daar dan een Pio Demo'tje kan fixen, kijk dat klinkt interessant.

Maar Lead, hoe vond jij het? Heb ik een totaal verkeerd beeld van de avond? Immers, ik was er niet bij Cool
KingDing3ling    posted on 26-11-2009 09:50
PFS had ook wat eigen mensen mee volgens mij.

Hoe kom je aan 1800 euro? 1800 p/stukConfused De advies prijs is 1799 en daar zaten ze heel dik onder.
User edit by KingDing3ling on 26-11-2009 @ 09:51:37 (48%)
Devotion    posted on 26-11-2009 11:00
Vond het ook erg leuk, heb in de pauze als eerste geklooid met de CDJ-2000 vanaf eigen stick (handmatige loops gaan ook foutloos on the fly) en ben daarna lekker naar huis gegaan. Uitleg van Rekordbox was wel goed, maar iets te langdradig...

Had graag met twee CDJ-2000's gespeeld om te kijken hoe dat onderling nu zou gaan.

KingDing3ling    posted on 26-11-2009 13:07
Had je ff op het podium moeten tjekke. Daar liet Jeroen het even uitgebreid zien.
Devotion    posted on 26-11-2009 14:03
Toen was ik dus alweer weg Thumbs Up
KingDing3ling    posted on 26-11-2009 17:43
Dat LINK is echt wel goed bedacht hoor.
Stel je hebt op 1 CDJ een USB drive, USB Stick en een SD card en heeft als Player #3
En Player #2 heeft alleen een SD Card
Dan zie je dat staan in het scherm.
#3 USB Drive
#3 USB Stick
#3 SD-Card
#2 SD-Card

Dan kan je dat dus allemaal selecteren in het scherm. Was wel onder de indruk van de beide spelers.
Tomazos    posted on 26-11-2009 17:51
inderdaad.. leek mij een ingewikkeld apparaat, maar na afloop met een groepje o.a bartjens die ik dan ken even door de menu's enzo lopen bladeren, en het werk echt simpel..

ik twijfelen nog of ik ze ga bestelle binnekort, wil eerst kijken wat de prijzen van de mk3 gaan doen..
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Mantana    posted on 26-11-2009 22:10
Klinkt goed allemaal.
Hoorde dat ze zo rond half december op de markt komen.
Kan niet wachten om ze aan te schaffen.
Ik vraag me wel af hoe je ze met MIDI kan gebruiken. Is dat op die avond ook duidelijk geworden? Wil namelijk wat gaan experimenteren met RekordBox en Ableton.?
Bartjens    posted on 26-11-2009 22:29
Poster: Mantana
Klinkt goed allemaal.

Hoorde dat ze zo rond half december op de markt komen.

Kan niet wachten om ze aan te schaffen.

Ik vraag me wel af hoe je ze met MIDI kan gebruiken. Is dat op die avond ook duidelijk geworden? Wil namelijk wat gaan experimenteren met RekordBox en Ableton.?

Bijna elke button op de CDJ is als midi toe te wijzen in je software, dus het lijkt mij zeer goed mogelijk om met Ableton te werken icm de CDJ's.

Rekordbox is geen afspeel of edit software zoals o.a. Ableton wel is, dit is er puur om je tracks te ordenen, zoals een playlist aan maken, van te voren loops en ceu's instellen, tags aan te maken enz.
www.djbrowbeat.com
KingDing3ling    posted on 27-11-2009 08:47
Digitale connecties

USB-A (voor extern USB medium)
USB-B (voor PC connectie / MIDI via USB)
Link Poort: LAN RJ45 (spelers onderling koppelen)

Tevens is de CDJ 2000 voorzien van een 24 bits geluidskaart. Dus heb je geen geluidskaart nodig voor je PC.
User edit by KingDing3ling on 27-11-2009 @ 08:48:47 (76%)
Lead    posted on 27-11-2009 16:47
Ik vond het een goede avond. Was gezellig, de melding hier op de website doe ik omdat ik mensen op de hoogte wil houden van de demonstratie die ik geef. Als iemand in de buurt is en langs wil komen hoor je het tenminste van tevoren en niet achteraf.

En natuurlijk zit er altijd een zakelijke kant aan dat soort dingen. De winkels die demo's organiseren doen dit om reclame te maken en klanten te trekken. En als er dan speciale aanbiedingen zijn op dat soort dagen kun je ervan profiteren als je wilt. Maar je zult nooit een mes op je keel krijgen zodat je iets MOET kopen voordat je weer weg gaat Winking my eye

Leuk van deze avond vond ik dat ik weer wat nieuwe gezichten van de website heb gezien. Ookal heb ik niet van iedereen zijn naam kunnen onthouden, vond ik het wel leuk dat jullie er waren.

Mijn uitleg over Rekordbox probeerde ik zo compleet mogelijk te houden. Als dat te langdradig over komt probeer ik daar wel rekening mee te houden in de toekomst, ik probeer alleen een beetje compleet te zijn...
Let the BASS be louder
tairip    posted on 27-11-2009 20:21
De enthousiastheid hem zelfe! Happy, laughing

P.s. de CDJ-400K is best wel mooi in het echt!

This is an old Topic

No new postings for 5.642 days.
 Post CommentThat would be 188.1 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

97 Users online: 19 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 44.019
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.393