Jeroen had het idd goed gedaan.?

Avondje was ook geslaagd.
Recordbox dat is goede software zo op het eerste oog. Makkelijk om mee om te gaan.
Die speakers waren idd mooi spul en wat een geluid komt eruit zeg. Ook nog even het gewicht gevoeld van die 18"

Actieve Subwoofer. Wow...ongeloofelijk die kan mijn moeder zelfs optillen!!!
Kost een paar knaken maar dan hebbie wel wat!

Jammer dat de slip functie niet op de CDJ 2000 zit. Dat is echt wel een goede feature van de CDJ 900.
Als de CDJ 2000 die functie had dan was het echt een d@ bomb speler.
Even aan de knoppen gezeten van beide spelers. De Heavy stand van de Jog Wheel van de CDJ 2000 is echt een stuk zwaarder. De speler voelt net weer iets beter aan dan de CDJ 1000 MK3.
Al met al...hij zijn geld denk ik wel waard. Het display is geil...het browsen gaat makkelijk...4 Beat Loop functie is de shit. Bespaart?echt tijd voor het maken van een loopje.
In het echt is ie nog veel mooie en stijgt het hebben gehalte nog veel meer!!!

Ook waren er 2x DVJ-1000 en een SVM 1000. Man...man...man wat een geld voor die dingen. Die heb je niet zomaar ff voor je slaapkamer. Maar wat je ermee kan doen!!! Woohoo nice hoor. Effecten voor video of audio en voor video en audio. Die effecten met de video is wel gaaf hoor.
Ik gebruik voor de video mixen nog wel even mijn?Hercules DJ het nieuwe jaar.
Aanbieding was ook goed. Als je een oud DJ product bij je had dan was het wel je kans. Scheelt toch weer een paar honderd euro voor 2 spelertjes!!! Tevens word er 1 HDJ2000 verloot tussen?de aanschaf van de nieuwe producten.
All met al wil ik?PFS en Pioneer bedanken voor het houden van zo'n avond. Het was gaaf en was blij dat ik erbij was!!!
Thnx m8s