Hallo, Ik heb een tijdje geleden een laptop gekocht en aangesloten op mijn mengpaneel. Mijn vraag is nu welk programma ik best gebruik om tijdens het draaien op te nemen op de laptop? De opname dient om op cd te branden. Er werd me al traktor aangeraden maar als het anders?kan, graag dan. Vroeger op pc had ik soundforge staan, maar dat is een beetje te uitgebreid om enkel als opname-programma te gebruiken. Graag jullie advies. General
What do you think about Opname op laptop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kan gewoon de standaard recorder in Windows gebruiken. Een alternatief is Super MP3 Recorder Professional. Dat zijn van die simpele 2mb programma'tjes
User edit by DJDenz on 04-11-2009 @ 11:30:57 (43%)
Ok, bedankt. Zoals je ziet is de tijd hier een beetje blijven stil staan. Tot nu toe nam ik nog op op md, tijd om een beetje te evolueren
This is an old Topic
No new postings for 5.789 days. Post CommentThat would be 193 months or a whopping 15.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.