Ik heb dit nummer gemaakt met FL studio 8 het is een snippet want de lange versie past er niet op.\r\n
Mijn nummers waren weggehaald weet niet waarom?! Dus ik zet ze er weer even op
What do you think about [P] Djeem - Uprising (snip edit) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Veel effecten, maar het kan. Overigens vind ik het nog niet echt ??n pakkend geheel. Probeer die geluiden meer met elkaar in harmonie te brengen. Verder klinkt het zeker goed
Ik vind zeker lekker klinken. De melodie houd wel lang aan dus dat kan wat vervelend zijn voor het mainstream publiek. Verder misschien reeverb begruiken bij de opbouw? ga zo door zout ik zeggen
Poster: ianroma Ik vind zeker lekker klinken. De melodie houd wel lang aan dus dat kan wat vervelend zijn voor het mainstream publiek. Verder misschien reeverb begruiken bij de opbouw? ga zo door zout ik zeggen
thanks
maar er zit wel degelijk reeverb op vergelijk maar eens het geluid van het opbouwen, met de climax
O klinkt erg nice man! En dat zeg ik niet snel! Post is wat meer, ben nieuwschierig!
This is an old Topic
No new postings for 5.647 days. Post CommentThat would be 188.2 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.