Poster: timmy90
dj's,
wat lijkt jullie het beste voor verhuur, actieve of passieve boxen?
heb namelijk 3 setjes nodig,
tot 200 mensen, (max 500 euro)
tot 400 mensen, (max 1500 euri)
tot 800 mensen, (geen idee van een mooi setje/prijs)
ik hoor graag jullie voorstellen,
mmy
greetz ti
Poster: tairip
Voor jou toepassing actief. Koop setjes die je kan combineren.
Als je nou bijv. 2x een actieve 12" top koopt met sub (15"bandpass ofzo) om voor 200 man te draaien. En daar koop je dan nog een 15"sub bij om voor 400 man te draaien. Wil je dan nog groter dan kan je nog meer bij plaatsen of je moet echt voor iets ander kijken.
Poster: Estacy
200 mensen, tot 500 euro hmmm. op wat voor volume? disco volume? achtergrond muziek? aanwezig maar niet te hard? met 500 euro lukt dat niet denk ik, dan zou ik 2e hands gaan kijken.
Poster: Bart_
200 man haal je niet met 2 actieve 12"/15" topjes en ??n actieve 15" sub.
Dit haal ik nog niet met 2x 12" top en 2x 15" sub. (ja goed geprocessed en versterkt)
Kijk eens naar de Soundmate 3 van dap. Doe dit twee maal en je hebt een leuk setje.
200 man: 2x/4x sub + 2x top (ligt eraan wat voor feest)
400 man: 4x/6x sub + 2x top
800 man: 8x sub + 4x top
Voor 2x Soundmate 3 ben je ?6000,- kwijt, wat niet veel is voor wat je ervoor terugkrijgt.
De Soundmate 3 is een actief systeem.
Poster: timmy90
wat denken jullie van
http://www.beglec.com/#product=rs-218b
http://www.beglec.com/#product=rs-15
of is de dap set dan beter?
Dit haal ik nog niet met 2x 12" top en 2x 15" sub. (ja goed geprocessed en versterkt)
Kijk eens naar de Soundmate 3 van dap. Doe dit twee maal en je hebt een leuk setje.
Voor 2x Soundmate 3 ben je ?6000,- kwijt, wat niet veel is voor wat je ervoor terugkrijgt.
budgetspul van dap is slecht, 't pro spul niet
Poster: MaximDJ
Ga dan voor 2x JBL EON (nieuwe versie) dan ben je ?7000 kwijt, en een stuk beter geluid. De DAP Soundmate 3 is ook niet slecht voor het geld, ik heb hem gehad, en helemaal opgedraaid. Gewoon een goede set. De JBL EON heeft super-zuiver geluid, gaat knoerhard, en zijn lichtgewichten. Het enige nadeel is dat de Subs geen wielen hebben, dus moet je daar iets op bedenken. Je kan ook voor 1 JBL EON gaan (heb ik tot 275 man makkelijk mee gered) dat kost je ong. ?3500. Kwalitatief top!
budgetspul van dap is slecht, 't pro spul niet
Poster: martelaty
Ik wil niet echt zeuren ofzo hoor.. maar als je in de pro audio wereld komt betekent actief heel iets anders als een speaker met ingebouwde versterken.. in de pro audio wereld is actief een systeem dat elke driver dus bv hoog mid en laag door een aparte versterker wordt aan gestuurd...
Poster: DjVictorF
Dan heb jij de Dap K115 nog niet gehoord.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.