Het algemene logo/photoshop topic (7/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 02-11-2009 15:29
Beste mensen,

Omdat ik het niet echt handig vind om al mijn geknutselde fotosoepjes en logo's in de Late Leeuw te posten heb ik dit topic aangemaakt. De bedoeling van dit topic is het posten van zelf gemaakte logo's e.d. waar anderen dan commentaar en feedback op kunnen geven.

Dus kom maar op met die logo's Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about Het algemene logo/photoshop topic ??

Vote :   2 members like this  

jannickv    posted on 02-12-2009 11:48
Poster: RiX
welke site gebruiken jullie dan Boot en Jannickv?

Ik kan jullie planetphotoshop aanraden (video tuts, kan je terugspoelen en op pauze zetten...)

ik vermelde het hier al psdtuts+
ik heb ooit eens 3 maanden een account betaald maar das al een jaar geleden :p ik kan er nog steeds op sssst :p
Xtremer    posted on 02-12-2009 12:11
Net een site gemaakt voor school, moet alleen nog gevuld worden.
Is in opdracht voor stichting SIRE om jongeren wat dingen over het milieu duidelijk te maken.
Zie hier: LINK
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Roov    posted on 02-12-2009 13:06
Poster: Xtremer
Is in opdracht voor stichting SIRE om jongeren wat dingen over het milieu duidelijk te maken.

Ik vind hem best dik! Nice man, waar zit je eigenlijk op school en wat voor opleiding doe je?
Xtremer    posted on 02-12-2009 13:13
Poster: Roov
Ik vind hem best dik! Nice man, waar zit je eigenlijk op school en wat voor opleiding doe je?

Media College Amsterdam
Interactief vormgeven, webdesign enzoCool
qntr0l    posted on 02-12-2009 14:58
Onder het motto simpel, doch effectief!

User edit by qntr0l on 02-12-2009 @ 14:58:43 (12%)
RiX    posted on 02-12-2009 16:01
wow qntrol! Nicely done! mooi font ook.
T_G    posted on 02-12-2009 19:45

Media College Amsterdam
Interactief vormgeven, webdesign enzoCool

Meest waardeloze school van Nederland xD
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
jannickv    posted on 02-12-2009 19:52

ik heb een vraagje over een stukje code uit je site ^^

hoe werkt dit?
<!--[if lt IE 7]>
<style type="text/css">
.main { height: 100% }
</style>
<![endif]-->
laat maar ik heb het al:?conditional comments
User edit by jannickv on 02-12-2009 @ 19:55:04 (13%)
Xtremer    posted on 02-12-2009 21:22
Is een stukje script voor de footer, IE heeft altijd kuren namelijk als het om websites gaat. Morgen ga ik de footer qua vormgeving nog aanpassen, past niet bij het geheelCool.
Bootstrap    posted on 02-12-2009 22:03
Poster: qntr0l
Onder het motto simpel, doch effectief!

Zeker vet Happy, laughing
qntr0l    posted on 02-12-2009 23:27
Mannen, bedankt voor de positieve reacties! Ik was er zelf ook best blij mee.
Persoonlijk ziet het er leuk uit, en het was niet meer dan 10 minuten werk in Photoshop Tongue.?
Illusion    posted on 03-12-2009 11:19
Poster: T_G

Meest waardeloze school van Nederland xD

Kan niet! Dat is Drenthe College Cicero in Assen???? Cool
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bootstrap    posted on 03-12-2009 12:46

Persoonlijk ziet het er leuk uit, en het was niet meer dan 10 minuten werk in Photoshop Tongue.?

Meestal komen daar juist de beste logo's uit voort Happy, laughing Soms heb je ineens zo'n ingeving en ben je binnen 10 minuten klaar.
qntr0l    posted on 03-12-2009 13:56
Haha ja, dat was in mijn geval ook zo. Ik probeer 'm nu telkns aan te passen, maar kom steeds weer op dit ontwerp uit omdat dit in mijn ogen gewoon de beste is Tongue.
Bootstrap    posted on 03-12-2009 13:57
Ja gewoon lekker zo laten Cool
jannickv    posted on 03-12-2009 14:12

waarom maak je hem niet in illustrator? als je het later wil gaan drukken oid is dat erg handig... dan kan je hem zo groot maken als je zelf wil Winking my eye en het ziet er eigenlijk best wel vector uit dus wie weet is het gewoon opslaan als --> photoshop vector.
qntr0l    posted on 03-12-2009 15:08
Poster: jannickv

waarom maak je hem niet in illustrator? als je het later wil gaan drukken oid is dat erg handig... dan kan je hem zo groot maken als je zelf wil Winking my eye en het ziet er eigenlijk best wel vector uit dus wie weet is het gewoon opslaan als --> photoshop vector.

Hmm, bedankt voor de tip :D.?

Ik had 'm al als heel groot gemaakt, en daarna wat verkleint voor m'n website enzo. Maar ik zal het eens proberen!

Dyno    posted on 28-12-2009 21:41
Vandaag was ik ff aan het oefenen met Photoshop. Heb een tutorial gevolgd van Grafipedia en heb daar mijn eigen draai aan gegeven. Zie hier het resultaat.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Flexii    posted on 29-12-2009 11:27
Poster: Dyno
Vandaag was ik ff aan het oefenen met Photoshop. Heb een tutorial gevolgd van Grafipedia en heb daar mijn eigen draai aan gegeven. Zie hier het resultaat.

Ziet er stoer uit, ben op dit moment ook bezig met een nieuwe website te maken, ben ook met verschillende photoshop tutorials aan het kijken of ik wat moois kan maken
Jorrit    posted on 29-12-2009 12:27
Misschien geen photoshop, maar het komt wel voort uit een van mijn photoshop projecten (de flyer die je aan het einde ziet): de promo voor mijn feestje Niks is Tof op 30 jan.?

Bootstrap    posted on 29-12-2009 12:34
Poster: Jorrit
Misschien geen photoshop, maar het komt wel voort uit een van mijn photoshop projecten (de flyer die je aan het einde ziet): de promo voor mijn feestje Niks is Tof op 30 jan.?

Vet filmpje Happy, laughing Leuk dat Justin er gaat draaien. Misschien kan ik dit keer wel langskomen.
Jorrit    posted on 29-12-2009 20:44
Poster: Bootstrap

Vet filmpje Happy, laughing Leuk dat Justin er gaat draaien. Misschien kan ik dit keer wel langskomen.

Thnx! Laat per mail nog even weten of je komt, valt wel wat te regelen Winking my eye

Ontopic: Een collega vroeg naar aanleiding van mijn NIT-promo film een demonstratie te maken van mijn werk in Adobe After Effects, Illustrator en Photoshop, zie hier het resultaat.
MaximDJ    posted on 29-12-2009 20:50
Jorrit, mooi gemaakt man! Ziet er erg verwachtingsvol uit! Hoe heet het nummer dat je eronder hebt?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Jorrit    posted on 29-12-2009 20:53
Thnx! Smile

Het nummer eronder is George Anthony - Kool.
Bootstrap    posted on 14-02-2010 01:35
Ik ben bezig met een poster voor een feest wat ik met de BOrrel En Feest (BOEF) commissie van mijn vereniging organiseer. Ik weet dat er nog meer info op moet, maar ik ben vooral benieuwd naar jullie mening over het design Happy, laughing Het origineel heeft trouwens mooiere kleuren. Op de 1 of andere manier ziet hij er altijd flets uit op mijn-album.nl.

BOEF poster

226 Users online: 8 Guests (218 Unknown)
Pages generated today : 18.056
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.406.430