Poster: RiX
welke site gebruiken jullie dan Boot en Jannickv?
Ik kan jullie planetphotoshop aanraden (video tuts, kan je terugspoelen en op pauze zetten...)
Poster: Xtremer
Net een site gemaakt voor school, moet alleen nog gevuld worden.
Is in opdracht voor stichting SIRE om jongeren wat dingen over het milieu duidelijk te maken.
Zie hier: LINK
Poster: Roov
Ik vind hem best dik! Nice man, waar zit je eigenlijk op school en wat voor opleiding doe je?
Media College Amsterdam
Interactief vormgeven, webdesign enzo
Net een site gemaakt voor school, moet alleen nog gevuld worden.
Is in opdracht voor stichting SIRE om jongeren wat dingen over het milieu duidelijk te maken.
Zie hier: LINK
<!--[if lt IE 7]> <style type="text/css"> .main { height: 100% } </style> <![endif]-->
Poster: qntr0l
Onder het motto simpel, doch effectief!
Poster: T_G
Meest waardeloze school van Nederland xD
Mannen, bedankt voor de positieve reacties! Ik was er zelf ook best blij mee.
Persoonlijk ziet het er leuk uit, en het was niet meer dan 10 minuten werk in Photoshop.?
Persoonlijk ziet het er leuk uit, en het was niet meer dan 10 minuten werk in Photoshop.?
Poster: jannickvPoster: qntr0l
waarom maak je hem niet in illustrator? als je het later wil gaan drukken oid is dat erg handig... dan kan je hem zo groot maken als je zelf wilen het ziet er eigenlijk best wel vector uit dus wie weet is het gewoon opslaan als --> photoshop vector.
Hmm, bedankt voor de tip :D.?Ik had 'm al als heel groot gemaakt, en daarna wat verkleint voor m'n website enzo. Maar ik zal het eens proberen!
Poster: Dyno
Vandaag was ik ff aan het oefenen met Photoshop. Heb een tutorial gevolgd van Grafipedia en heb daar mijn eigen draai aan gegeven. Zie hier het resultaat.
Poster: Jorrit
Misschien geen photoshop, maar het komt wel voort uit een van mijn photoshop projecten (de flyer die je aan het einde ziet): de promo voor mijn feestje Niks is Tof op 30 jan.?
Poster: Bootstrap
Vet filmpjeLeuk dat Justin er gaat draaien. Misschien kan ik dit keer wel langskomen.