Het algemene logo/photoshop topic (6/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 02-11-2009 15:29
Beste mensen,

Omdat ik het niet echt handig vind om al mijn geknutselde fotosoepjes en logo's in de Late Leeuw te posten heb ik dit topic aangemaakt. De bedoeling van dit topic is het posten van zelf gemaakte logo's e.d. waar anderen dan commentaar en feedback op kunnen geven.

Dus kom maar op met die logo's Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about Het algemene logo/photoshop topic ??

Vote :   2 members like this  

Saskia    posted on 13-11-2009 19:28
Ja die vind ik ook erg mooi! Winking my eye
Lomme_    posted on 13-11-2009 21:38
Moest iemand zich vervelen: Lomme, draai met CDJ800MK2's moest dat jullie kunnen helpen Winking my eye Thx
LilQuint    posted on 14-11-2009 09:55
Hallo!
Jullie hebben zo vette logo's!
Ik kan echt niet overweg met Photoshop enzo.
Zou iemand al heeft hij tijd ALSTJEBLIEFT voor mij een Logo Ontwerpen.
Ik denk dat niemand het wil doen .... Maar hoop het zo!
Dit zijn mij gevens:?
Naam: DJ Lil Quint
Website: www.lilquint.nl.tt
Muziek style : House & Electro House
PLEASE HELP ME!
Groetjes!
Flexii    posted on 14-11-2009 10:22
Poster: LilQuint
Hallo!

Jullie hebben zo vette logo's!
Ik kan echt niet overweg met Photoshop enzo.
Zou iemand al heeft hij tijd ALSTJEBLIEFT voor mij een Logo Ontwerpen.
Ik denk dat niemand het wil doen .... Maar hoop het zo!

Dit zijn mij gevens:?
Naam: DJ Lil Quint
Website: www.lilquint.nl.tt
Muziek style : House & Electro House
PLEASE HELP ME!
Groetjes!

Als je nou eens even terugleest in dit topic, dan zie je dat we je al een keer eerder gezegd hebben dat dit topic hier niet voor bedoeld is
User edit by Flexii on 14-11-2009 @ 10:23:33 (6%)
LilQuint    posted on 14-11-2009 10:51
@ Flexii -- Ik probeerde het nog een keer.... Alleen deze keer iets netter.
jelle89    posted on 14-11-2009 10:51
je topic is eigenlijk al niet goed gestart, en ik zie dat veel leden hier die fout nadoen..
een logo maak je niet in adobe photoshop maar in adobe illustrator..

grote verschil is hiertussen dat photoshop werkt met pixels en illustrator met coordinatiepunten, door die coordinatiepunten kun je je logo tot oneindig groot vergroten zonder dat de kwaliteit achteruit gaat, vergroot je een logo gemaakt in photoshop in pixels dan word je logo onscherp en pixelig...

en 1 tip, als je bezig bent met je doorbraak of je bent inmiddels doogebroken.. betaal een grafisch vormgever een paar tientjes voor een logo.. en dan bedoel ik geen vriend van je die toevallig een beetje handig is met de computer, wees ook niet te snel tevreden met je logo, geef feedback aan de ontwerper en die zal jou feedback dan toepassen of hij zal jou vertellen waarom je dat juist niet moet doen.

Ik zit nu al een paar jaar in het grafisch vormgeven vak.. wil jullie graag helpen maar ik ga geen logo's voor jullie maken, heb het zelf al erg druk met mn werk..

en ik moet jullie helaas teleurstellen, ik heb voor mijzelf als DJ nog geen logo gemaakt,..

complimentjes voor sommige logo's die ik hier voorbij zie komen.,
succes iedereen!
Flexii    posted on 14-11-2009 19:34
Poster: LilQuint
@ Flexii -- Ik probeerde het nog een keer.... Alleen deze keer iets netter.

Maar zo werkt dat niet h?,
Als je verteld wordt dat een topic niet bedoeld is voor waar jij het voor wil gebruiken, dan heb je je daar bij neer te leggen, dan probeer je het niet een paar dagen later opnieuw, ook al vraag je het dan netter, zo werkt dat niet.

Als ik naar een discotheek ga om te solliciteren als dj, dan kan ik het nog zo lief vragen, maar nee is nee.
wico    posted on 14-11-2009 20:17
met welke programma's werken? jullie allemaal voor het ontwerp
ik werk zelf met photoshop en picassa
Alert : niet replyen op jezelf svp
Mod edit by Jorrit on 15-11-2009 14:09 (66%)
jelle89    posted on 14-11-2009 21:20
Poster: wico
met welke programma's werken? jullie allemaal voor het ontwerp

check 2 posts terug... heb ik een heel stuk erover neergezet
-Richard-    posted on 17-11-2009 21:54
Klein stukje verder.
Kijkt al iets beter dan wat ik met MS PaintCoolmaakte...
Dit keer Adobe Illustrator CS2 gebruikt...
logo test
Grote versie
Alleen die mooie achtergronden of afbeeldingen van platters, retro-scenes, head-phones etc. erachter lukt me nog nietCool...
Op zich lijkt het, althans vind ik dan, toch wel ??ts te gaan worden, alleen 't kijkt nog zo 'stijfjes' volgens mij, of valt dat mee volgens jullie ?
User edit by -Richard- on 17-11-2009 @ 21:56:39 (7%)
tairip    posted on 17-11-2009 23:18
Cool, DJ Rivella!

Een beetje vreemd maar wel lekker.
Roov    posted on 26-11-2009 22:08
Wat vinden jullie van de flyer die ik voor een feest heb gemaakt? ben nog niet heel lang bezig met Photoshop hoor, dus verwacht niet teveel Happy, laughing
Stefjuuh    posted on 26-11-2009 23:25
Volgens mij niet helemaal centered.. Tekst mag iets groter (outerglow dan iets kleiner)
Bootstrap    posted on 30-11-2009 21:11
Net een grunge wallpaper gemaakt Happy, laughing Was om een beetje te oefenen met het gebruik van textures. Ik heb in totaal zo'n 8 textures gebruikt. Ik vind de font zelf niet heel mooi geworden, past niet echt bij de rest. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

SinuZ Grunge Wall

Grote versie

edit: jammer dat ik geen .PNG kan uploaden, daar komen de kleuren namelijk mooier in uit.
User edit by Bootstrap on 30-11-2009 @ 21:32:18 (72%)
jannickv    posted on 30-11-2009 21:59
Poster: Bootstrap
Net een grunge wallpaper gemaakt Happy, laughing Was om een beetje te oefenen met het gebruik van textures. Ik heb in totaal zo'n 8 textures gebruikt. Ik vind de font zelf niet heel mooi geworden, past niet echt bij de rest. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

SinuZ Grunge Wall

Grote versie

edit: jammer dat ik geen .PNG kan uploaden, daar komen de kleuren namelijk mooier in uit.

8 textures? zou je niet zeggen (bedoel ik niet slecht)?

maar ik vind het niet slecht Winking my eye enkel past de texture van sinuz niet echt bij de achtergrond vind ik...

probeer wat te spelen met de blending modes...
als btw ook posters mogen gepost worden:
User edit by jannickv on 30-11-2009 @ 22:01:08 (11%)
Dj_Fantasy    posted on 30-11-2009 22:05
bekende poster van TMF..Winking my eye
dj2dj.nl
jannickv    posted on 30-11-2009 22:09
Poster: Dj_Fantasy
bekende poster van TMF..Winking my eye

met jouw naam erop :p nja ik maak niet zoveel posters dus das zowat de recentste die ik heb :p
jannickv    posted on 01-12-2009 19:51
hehe wat zie ik net :p
lijkt wel erg op het logo van iemand hier op djr :p (al heeft die persoon zich hierop geinspireert en niet omgekeerd :p)
Tomazos    posted on 01-12-2009 19:55
Nah als iemand een nieuw logo voor me kan ontwerpen voor op de facturen:P
met www.djtomazos.com erin:P, zwarte lijnen/tekst en een witte achtergrond

ik kan alleen maar knippen plakken met photoshop:$
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 01-12-2009 @ 19:58:29 (30%)
Bootstrap    posted on 01-12-2009 20:07
Poster: jannickv
hehe wat zie ik net :p

lijkt wel erg op het logo van iemand hier op djr :p (al heeft die persoon zich hierop geinspireert en niet omgekeerd :p)

Haha ja klopt hoor, hij weet ook dat het met een tutorial is gemaakt Happy, laughing En nog gratis ook. Nu weet iedereen het, maar als jij het niet had gepost had waarschijnlijk bijna niemand het geweten?Cool De rest van mijn dingen zijn btw niet met een tutorial gemaakt hoor, maar ik vond deze wel erg vet.
jannickv    posted on 01-12-2009 20:10
Poster: Bootstrap
Haha ja klopt hoor, hij weet ook dat het met een tutorial is gemaakt Happy, laughing En nog gratis ook. Nu weet iedereen het, maar als jij het niet had gepost had waarschijnlijk bijna niemand het geweten?Cool De rest van mijn dingen zijn btw niet met een tutorial gemaakt hoor, maar ik vond deze wel erg vet.

hehe :p Ik heb een betaald account op psdtuts+ erg goeie site met duidelijke tutorials :p
Bootstrap    posted on 01-12-2009 20:12
Ja zeker, staan erg leuke dingen op Happy, laughing

edit: HAHA! Cool Wel vet gedaan door je hoor Cool Ik vind die van jou mooier.
haha
User edit by Bootstrap on 01-12-2009 @ 20:19:19 (100%)
jannickv    posted on 01-12-2009 20:23
ik vind het origineel eigenlijk mooier :p maar door die tutorials leer je wel goed met blending modes werken die andere poster van me was trouwens hierop geinspireerd
Bootstrap    posted on 01-12-2009 20:30
Ja ik heb nog wel veel te leren Happy, laughing Ik doe nu eens per week wel even een tutorial, werkt wel erg goed om je skills mee te verbeteren.
RiX    posted on 02-12-2009 02:08
welke site gebruiken jullie dan Boot en Jannickv?

Ik kan jullie planetphotoshop aanraden (video tuts, kan je terugspoelen en op pauze zetten...)

94 Users online: 18 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 43.973
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.347