Poster: DJtall
ok bedank libmgirdl
Poster: LimbGirdle
Letters zijn slecht leesbaar. En welke rol speelt de ster in jouw logo?
Vanuit mijn smaak beredeneert, zou ik dit logo persoonlijk nooit gebruiken. De headphones zijn al bijna een clich? geworden bij elke dj als logo. Begrijpelijk aan de ene kant, maar aan de andere kant zou ik juist op zoek gaan naar wat speciaal gericht is op jou. Iets unieks.
In mijn logo zijn dat bijvoorbeeld de grijze gloed achter mijn letters, die mijn spierziekte illustreren. (zal nog wel een keertje uitleggen hoe mijn spierziekte precies in elkaar zit.)
Hier nogmaals mijn logo:
Poster: Flexii
Nou Roov, hier is dan mijn knutselwerkje:
Poster: RiX
Vrachtwagen, ja nu zie ik het ook? (ghehe)
Ik denk dat Roov zelf al aardig in de buurt komt met die play- en pauseknop in z'n logo. Dat geeft een digitaal en modern effect. Zonder dat zijn die 2 O's slechts 2 rondjes...
Btw: ik wilde alleen even laten zien aan Roov wat ik bedoelde met 'horizontaal'...
Poster: RiX
Haha wat een bak... heb zojuist dit even in elkaar geflanst:
Poster: Bouncy
...(ik en fotoshop is erger als mijn vriends-ex-vriendin en mijn vriend tegenover elkaar)
Poster: Bouncy
Iemand die een stuiterlogo voor mij wil maken(met de tekst "Bouncy" (duhhhh))?? (ik en fotoshop is erger als mijn vriends-ex-vriendin en mijn vriend tegenover elkaar)
Poster: Xtremer
Eigen ding:
BeDutched:
Poster: Bootstrap
Ik heb een wallpaper gemaakt van onze grote vriend Deadmau5. Graag commentaar en jullie zijn natuurlijk vrij om hem te gebruiken. Ik heb hem btw niet from scratch gemaakt, maar ik heb een foto aangepast.
grote versie
Poster: Flexii
@ Mon-d, super dik logo man echt vet