Het algemene logo/photoshop topic (1/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 02-11-2009 15:29
Beste mensen,

Omdat ik het niet echt handig vind om al mijn geknutselde fotosoepjes en logo's in de Late Leeuw te posten heb ik dit topic aangemaakt. De bedoeling van dit topic is het posten van zelf gemaakte logo's e.d. waar anderen dan commentaar en feedback op kunnen geven.

Dus kom maar op met die logo's Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

What do you think about Het algemene logo/photoshop topic ??

Vote :   2 members like this  

Bootstrap    posted on 02-11-2009 15:34
Ik zal zelf gelijk goed beginnen met het posten van de uiteindelijke logo voor Saskia Happy, laughing Ik ben weer helemaal from scratch begonnen, omdat ik totaal niet tevreden was met de vorige versie. Zie hier het resultaat:

Logo Saskia 3
Grote versie
Esmee    posted on 02-11-2009 15:38
stukken beter!
Mooi gedaan Winking my eye
Nou zal ik dan ook eens wat gaan knutselen... niet dat ik dat ooit eerder heb gedaan maar goed...
niiicola    posted on 02-11-2009 15:42
Zou je er eentje voor mij kunnen maken?

DJ Naam: -DJ NicosticA-
Kleur: bepaal jij maar Thumbs Up

BVD
Gewoon.
LilQuint    posted on 02-11-2009 15:45
-
User edit by LilQuint on 14-11-2009 @ 09:56:50 (100%)
Bootstrap    posted on 02-11-2009 15:47
Het is meer de bedoeling om eigen logo's hier te posten en dan feedback te krijgen. Momenteel zijn er zo veel mensen die een logo van me willen hebben dat je me beter ff een PM kunt sturen.
Dj_Fantasy    posted on 02-11-2009 15:51
Maybe een idee om de vinyl plaats helemaal door te laten komen, en de achtergrond van Saskia F transparant te maken?
Mijn logo:
ook gemaakt door een member van DJR.
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 02-11-2009 @ 15:52:57 (58%)
Sandr    posted on 02-11-2009 15:54
Het is misschien wel zo netjes om even te vragen of de TS hier wel op zit te wachten.

In de openingspost staat dit:

"De bedoeling van dit topic is het posten van zelf gemaakte logo's e.d. waar anderen dan commentaar en feedback op kunnen geven".

Niet het "ik wil graag gratis een logo" topic. Een fatsoenlijk logo laten ontwerpen door een bedrijf kost handenvol geld. Voor de designer gaat hier ook best wat tijd in zitten.

Een zin als: "PM maar als je er een hebt gemaakt." lijkt me dan ook niet helemaal gepast.

Je kan op zijn minst vragen of hij er iets voor wilt hebben, zoniet dan heb je heel veel geluk en zowel dan moet je alsnog blij zijn als het onder de ? 100,- blijft!

Edit: Was niet zo snel met typen: gevolg; topic starter heeft zelf al gereageerd!
Play that funky music white boy....
User edit by Sandr on 02-11-2009 @ 15:54:40 (12%)
Bootstrap    posted on 02-11-2009 16:13
Poster: Dj_Fantasy
Maybe een idee om de vinyl plaats helemaal door te laten komen, en de achtergrond van Saskia F transparant te maken?

Logo ziet er mooi uit man Happy, laughing Maar ik vond het eigenlijk wel geinig bij mijn logo dat er een hap uit die plaat is, dus dat laat ik zo Cool Toch bedankt voor het commentaar!
Dj_Fantasy    posted on 02-11-2009 16:15
Poster: Bootstrap

Logo ziet er mooi uit man Happy, laughing Maar ik vond het eigenlijk wel geinig bij mijn logo dat er een hap uit die plaat is, dus dat laat ik zo Cool Toch bedankt voor het commentaar!

Wat ik wel zou doen is de vinyl plaat tekenen, niet een foto nemenWinking my eye?
Als je hem in het groot ziet, zie je ook een soort van lichte waas door de flits oid.
dj2dj.nl
Limb-Girdle    posted on 02-11-2009 16:16
Poster: Bootstrap
Ik zal zelf gelijk goed beginnen met het posten van de uiteindelijke logo voor Saskia Happy, laughing Ik ben weer helemaal from scratch begonnen, omdat ik totaal niet tevreden was met de vorige versie. Zie hier het resultaat:

Logo Saskia 3
Grote versie

Persoonlijk vind de tekst "Saskia" er te veel 'opgeplakt'. Het is niet meer 1 geheek. Probeer het grijze vlak waar Saskia in staat weg te vagen en de vinylplaat geheel bij de naam te betrekken. Hierdoor zal het een beter geheel worden.

Mijn logo kenden jullie denk ik al, maar hier nogmaals:

DJ Limb Girdle Logo

Dit logo is gebaseerd op een zwarte achtergrond omdat het ontwerp van mijn website als basiskleur zwart / roze / grijs heeft.
Where the music meets the deejay!
User edit by Limb-Girdle on 02-11-2009 @ 16:18:28 (22%)
main    posted on 02-11-2009 16:39
mijn logo is zich nog aan t vormen (door een vriend van me) maar tot nu toe is dit m:
logo
had even geen tijd om de afmetingen te veranderen.
User edit by main on 02-11-2009 @ 16:39:57 (59%)
RiX    posted on 02-11-2009 16:58
@ Bootstrap: Logo is al erg mooi. Paar puntjes voor betering / afronden:
- zorg dat het logo vrijstaand is, dus zonder achtergrond / spiegeleffect. Het logo moet ook op effen achtergrond krachtig zijn.
- Die hap uit de LP is erg vet! Maar ik zou qua kleur de tekst "Saskia F" meer naar de kleur van de plaat/etiket toe halen.
- lijntjes, puntjes, dj boven de punt: erg goed gevonden! Al met al erg mooie /goede verhoudingen.
- LP lijkt wel een singletje, wat het logo een beetje ouderwets karakter geeft. Mss toch het kleine gaatje van een LP laten zien, ipv het grote gat van een single...

Ga zo door!

@ Klect: Leuk logo, strak, duidelijk en goed typografie (lettertypekunde) gebruikt.
- Het logo zegt niks over 'dj-zijn'. Het zou ook een interieurontwerpbureau of een consultancy kunnen zijn.
- Ik zou er iets van het thema 'dj' in verwerken.
- mss ook het logo iets verjongen, aangezien je geen 30-er bent Winking my eye
lightstar    posted on 02-11-2009 16:59
Dit is mijn Logo. ik heb?geen logo voor dj maar voor mijn drive-in show. Een maat van me heeft mijn hele huisstijl gemaakt en ben er zelf erg trots op.

Hiernaast heeft hij in deze stijl ook m'n visitekaartjes en nog meer gemaakt. Hier onder nog even een leuke band die ik bijvoorbeeld gebruik op mijn doek die voor m'n dj meubel staat. En deze is ook terug te vinden op de visite kaartjes en info brochure. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
RiX    posted on 02-11-2009 17:02
@ Lightstar: brrrr... copperplate (haha, nee hoor....) Leuke stijl. Dekt de lading goed en geeft goed weer dat het om een drive-in gaat. Naam ook goed bedacht!
JollyJunkie    posted on 02-11-2009 17:03
@ Main: Mooi logo, past erg goed bij je stijl!
Flexii    posted on 02-11-2009 17:16
Ik heb ook een logo van mijn Drive-inn, heeft een maat van me gemaakt met photoshop
Bootstrap    posted on 02-11-2009 17:39
Poster: RiX
@ Bootstrap: Logo is al erg mooi. Paar puntjes voor betering / afronden:
- zorg dat het logo vrijstaand is, dus zonder achtergrond / spiegeleffect. Het logo moet ook op effen achtergrond krachtig zijn.
- Die hap uit de LP is erg vet! Maar ik zou qua kleur de tekst "Saskia F" meer naar de kleur van de plaat/etiket toe halen.
- lijntjes, puntjes, dj boven de punt: erg goed gevonden! Al met al erg mooie /goede verhoudingen.
- LP lijkt wel een singletje, wat het logo een beetje ouderwets karakter geeft. Mss toch het kleine gaatje van een LP laten zien, ipv het grote gat van een single...

Ga zo door!

Ik had hem eerst ook met gewoon een effen witte achtergrond en zonder spiegeling, maar dit is het logo in wallpaper vorm Happy, laughing Ik zal de kleur van de tekst nog wat aanpassen, kijken hoe dat wordt. Ik had niet eens gezien dat die LP een singeltje is, hahaCool Misschien dat ik wel een LP ga tekenen inplaats van een foto te gebruiken.
Saskia    posted on 02-11-2009 17:46
ga je hem nu toch nog veranderen haha :P?
Bootstrap    posted on 02-11-2009 17:47
Haha misschien wel ja Cool Of hoeft dat niet van jou? Cool
Snoey    posted on 02-11-2009 17:47
Ik zou die plaat weg laten bij het logo van saskia. Dan is ie veel mooier.
www.soundcloud.com/ten-hooven
dj-nick    posted on 02-11-2009 17:51
Bootstrap    posted on 02-11-2009 18:03
Poster: Flexii
Ik heb ook een logo van mijn Drive-inn, heeft een maat van me gemaakt met photoshop

Persoonlijk vind ik hem wel erg druk, ook vind ik het lettertype niet echt bij de rest van het logo passen. Dit is ook meer een wallpaper dan een logo.

Poster: dj-nick

Mooi strak logo Happy, laughing Maar waarom een smiley? Ik zou het zonder doen Happy, laughing
User edit by Bootstrap on 02-11-2009 @ 18:04:55 (45%)
Estacy    posted on 02-11-2009 18:07
kun je beter veranderen in een plaat of een cd, desnoods een jog wheel ofzo.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Saskia    posted on 02-11-2009 18:28
Van mij mag je misschien wordtie nog mooier haha
Bootstrap    posted on 02-11-2009 19:26
Haha nou ik zal eens kijken of ik er nog verder mee ga Cool

169 Users online: 16 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 14.392
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.402.766