alto ps4ha kopen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrToine    posted on 02-11-2009 13:32
Hey allemaal!
Ik ben van plan om m'n speakers te veranderen en ben deze alto ps4ha tegengekomen. Heeft iemand hier ervaring mee, hoe ze klinken, wat hun kwaliteit is enz?
En wat is een redelijke prijs voor deze unit?

Alvast bedankt!
Toine

What do you think about alto ps4ha kopen? ??

Vote :   

JZL    posted on 02-11-2009 13:36
Zeg ni dat die enkel voor thuis zijn?
Als het zo is, koop dan beter Yamaha HS80's.. super active monitors en nog goedkoper zelf!!
Estacy    posted on 02-11-2009 18:05
die kosten 400 euro perstuk. kom je uit op 800 euro als een totaal budget, aangezien je graag wat meer power wil (anders koos je die speakers niet)
HK soundhouse 1
?2 tops en een sub. gaat lekker hard (101dB) en met de sub erbij is het laag ook niet verkeerd.?
Of als je 2 actieve topkasten wil:?
dB systems Opera Live 402, gaat nog harder (128dB) en zit een stevige bass in. (hebben we op school ook)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MrToine    posted on 02-11-2009 23:20
Natuurlijk zijn deze niet voor thuis. Het is vooral om feestjes mee te draaien voor min 50 man eigenlijk. In de buurt kan ik alleen aan die dB systems speaker geraken, maar dat is dure winkel :S en ik haal liever zelf m'n apparatuur bij de winkel. Nog enige idee?n voor speakers?
Estacy    posted on 02-11-2009 23:31
jbl is altijd goed, dynacord, rcf, fbt, noem het maar op. degelijke speakers waarmee 50man goed lukt
Bootstrap    posted on 03-11-2009 03:15
Poster: Estacy
die kosten 400 euro perstuk. kom je uit op 800 euro als een totaal budget, aangezien je graag wat meer power wil (anders koos je die speakers niet)

HK soundhouse 1

?2 tops en een sub. gaat lekker hard (101dB) en met de sub erbij is het laag ook niet verkeerd.?

Of als je 2 actieve topkasten wil:?

dB systems Opera Live 402, gaat nog harder (128dB) en zit een stevige bass in. (hebben we op school ook)

Die yamaha's kosten 250 per stuk hoor Cool Echt top monitor speakers, mn broertje heeft ze ook. Alleen zou ik ze niet gebruiken om mee te draaien, zou ik liever een hi-fi set voor gebruiken. (Sorry voor deze off-topic btw Cool)
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Estacy    posted on 03-11-2009 07:32
Ik had het over de Alto's, niet helemaal duidelijk.
Nood    posted on 03-11-2009 14:15
Ik heb eens ergens gedraaid met actieve alto's, een beetje de goedkopere tegenhanger van de actieve mackie's. Ik moet zeggen dat er goed geluid uit komt, dus ik denk dat je met alto wel een kwalitatieve speaker hebt.

This is an old Topic

No new postings for 5.707 days.
 Post CommentThat would be 190.2 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

50 Users online: 18 Guests (32 Unknown)
Pages generated today : 8.995
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.796.442