Poster: humpydum
alles gaat ooit stuk, maar rodec houdt waarde en is steeds te fixen
Precies, daarom koop ik bv qua fotografie geen plastic Canon zooi, maar Nikon met een stalen body en fatsoenlijke objectieven. Ja, die zijn duurder, maar dan heb je wel kwaliteit en een waardevast produkt.
Poster: RiX
Ecler is ook goed spul, alleen niet om mee te gaan slepen en te verhuren als 'hufterproof'.
Poster: Ziax
?Ik met mijn dikke worstevingers heb het wel eens moeilijk om tussen de knoppen van de rodec te komen.
dat is het enige minpuntje voor de showdj's, dat de e.q.knopjes een beetje dicht bij elkaar staan, maar who care's ?
Kijk maar eens naar m'n avatar, wat ligt er onder m'n vingers ? rara
?
Poster: skyline643
Ecler is qua geluidskwaliteit sowieso beter denk ik, maar de TS zegt zelf dat hij de verhuur ingaat, dan is volgens mij Dateq of Rodec een betere keuze om dat deze meer gebouwd zijn zoals een echte tank :D
Poster: Estacy
mmm.... Rodec? een MX180 of niet?
Poster: Tekhead
Idd, DE RODEC SuperMixer, de referentie onder de referentie's.
Poster: Tekhead
Idd, DE RODEC SuperMixer, de referentie onder de referentie's.
Poster: tek-zotic
ik zou persoonlijk de CDJ400 door 800 vervangen, die is een stuk steviger dan de 400
verder zou ik de setjes niet in 1 case steken, zo kan je dingen ook appart gaan verhuren enkel die met de dubbelaar wel
Poster: Estacy
die djm heeft geen xlr uit, best een gemis. rodec mixbox of idd nuo 2 zijn ook uitstekende 2 kanaals mixer