Poster: timmy90
hahaha, die is raak
Poster: Tekhead
dat is appelen met peren vergelijken he, tzou maar erg zijn als je het prijsverschil ziet
Poster: JollyJunkie
Voordat iedereen allemaal van deze reacties gaat maken, ilja dat was neit persoonlijk bedoeld het wkam misschien een beetje hard aan, is niet de bedoeling
@ Tekhead: Kwaliteit/prijsverhouding denk ik inderdaad ook dat de meeste merken wel boven Pioneer zitten maar een Axis player kan je toch niet vergelijken met een CDJ, ofwel volgens jou?
Poster: tek-zoticPoster: JollyJunkie
Voordat iedereen allemaal van deze reacties gaat maken, ilja dat was neit persoonlijk bedoeld het wkam misschien een beetje hard aan, is niet de bedoeling
@ Tekhead: Kwaliteit/prijsverhouding denk ik inderdaad ook dat de meeste merken wel boven Pioneer zitten maar een Axis player kan je toch niet vergelijken met een CDJ, ofwel volgens jou?
en een HDX en CDX?? die kan je denk ik wel vgln met een cdj
Functies wel ja, HDX ken ik niet zo goed, wel weet ik dat je met de CDX redelijk voorzichtig moet zijn want je sloopt de lasers in dat ding snel.
Poster: SecaPoster: JollyJunkiePoster: tek-zoticPoster: JollyJunkie
Functies wel ja, HDX ken ik niet zo goed, wel weet ik dat je met de CDX redelijk voorzichtig moet zijn want je sloopt de lasers in dat ding snel.
Wat voor gezever is dat hier allemaal seg.Je neemt het op voor je HDX?Ik lees op het internet dat mensen met een CDX zitten die geen CD's meer leest, ik dacht ook altijd dat dat de reden was dat ze zo goedkoop 2e hands verkocht worden, die dingen zijn nieuw 900 euro, 2e hands zijn ze al voor 300 euro te krijgen (met een beetje geluk)
Poster: Estacy
Ik heb het idee dat er te veel 'verkopen, verkopen, verkopen' en te weinig 'hoe lang gaat dat eigenlijk mee?' bij Pioneer is.
Poster: Seca
Groot gelijk.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat Rodec langer meegaat dan Pioneer, gewoon op mijn gevoel.
Ik ben geen "Rodecfanboy" Ik test gewoon vele dingen uit en weet dan een eerlijk antwoord te geven over de kwaliteit/prijsverhouding. Volgens mij geeft een Rodec dus ( eender wat type ) een betere prijs/kwaliteitsverhouding dan Pioneer ( eender wat type ).
Pioneer heeft gewoon veel marketing.
" Rodec blijft bescheiden "
Rodec heeft al genoeg bewezen, of moet ik dat nog eens uitleggen van m'n Rodec die zelfs na een brand blijft werken.
vraag aan seca, kent het ook.
In't kort dan, ik had 2 avonden na elkaar een party, en na de eerste liet ik al m'n gear staan. Een uur of 2 later staat die tent in de fik met al m'n gear in. Enkele dagen later mocht ik de gear gaan ophalen en bestek laten maken voor de verzekering. Toen ik hem wou demonteren bleek? hij zelfs nog contact te maken en bij een check up thuis bleek alles nog te werken, alle knoppen waren gesmolten, glasjes van V.U. meters gesprongen, maar hij werkte nog. Dat is kwaliteit. Rodec heeft hem meteen overgenomen en heb een nieuwe gekregen, en mijne Rodec hangt daar tentoongesteld.