Lichttafel voor 700 euro, welke
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheHunter    posted on 01-11-2009 20:53
Hey DJR'ers,
Ik werk bij het bedrijf van mijn vader, we hadden altijd drie lichttafels maar omdat dat toen vrij overbodig leek hebben we er een verkocht, de andere is helaas kapot gegaan. Nu hebben we alleen nog maar ?onze avolite pearl, dit is een probleem bij dubbele boekingen.
Nou weet ik helemaal niet wat er tegenwoordig te koop is, maar wat is volgens jullie de beste keuze voor een lichttafel van ongeveer 700 euro?
Voor zowel conventioneel licht en intelligent licht.

What do you think about Lichttafel voor 700 euro, welke ??

Vote :   

Estacy    posted on 01-11-2009 21:27
mischien de Martin Freekie DMX? Is best een goed merk. oF mischien de Showtek?Showdesigner 1024?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
lightstar    posted on 01-11-2009 21:31
Kijk eens naar licht tafels van het merk Elation (american dj) Ik ga zelf binnekort de magic kopen.
Heb geen ervaring tot nu toe er nog mee maar ben er nu al positief over. Het lijkt mij een erg makkelijke en gebruiksvriendelijke tafel.
Naast die ene die ik net noemde hebben ze nog veel verschillende. Mischien zit er wat bij. Ik heb tot nu toe alleenmaar positieve dingen er over gehoord.
Flexii    posted on 02-11-2009 08:41
een martin freeky zeker niet geschikt voor waar jij hem voor wil gebruiken, is meer iets voor djs met een paar scanners, conventioneel licht is niet handig daarop.

Als je toch een Pearl hebt, kun je ook kijken naar iets softwarematigs, martin lightjockey of cuelux

Wij gebruiken hebben voor de grote klussen de Pearl Expert, voor alle modeshows endergelijke? 2 martin lightjockeys en voor alle kleine dingen nog een stuk of 8 scenesetters. Dan redt je het altijd wel.
User edit by Flexii on 02-11-2009 @ 08:42:29 (77%)
Bouncy    posted on 02-11-2009 09:05
2e hands SGM pilot 2000 misschien?
MaximDJ    posted on 02-11-2009 09:48
Poster: Estacy
mischien de Martin Freekie DMX? Is best een goed merk. oF mischien de Showtek?Showdesigner 1024?

Ik heb zelf de Showtec Showdesinger 1024, hij is zeker aan te raden! Goeie tafel voor het geld! Veel optie's ook!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
TheHunter    posted on 02-11-2009 11:34
Bedankt voor alle reacties, ik heb het ook al vaak aangeboden maar mijn vader wilt niets softwarematigs kopen (bijv. laptop + dmx-hub)
Ik denk dat het de Showtec Showdesigner 1024 wordt, ik zal het voorstellenSmile

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

208 Users online: 11 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 48.028
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.526.029