Poster: Bart_
Dan zal er wel iets mis met mij zijn, maar ik zie daar geen arogantie in?
In de frituur zeg jij ook toch: ik wil/doe mij maar een grote friet met een frikandel.
Is dat dan ook arogantie?
Poster: Flexii
Als je niet ingeschreven staat bij de Kvk heb je daar sowieso weinig aan zo'n contract
Poster: Tekhead
Idd, maar ik zeg er niet bij, .... want een gehaktbal is kots eten.... en btw Gery is ook een Belg, dus wij begrijpen zijn uitdrukking (vlaamse) echt wel hoor,
Poster: djdolivieira
Toch blijf ik het vinden dat als je je eigen spullen meeneem, je zelf verantwoordelijk voor ben.
Poster: Sandr
Als jij hebt afgesproken (en zwart wit hebt staan) met je opdrachtgever dat je niet verantwoordelijk bent dan ben je dat niet, lijkt me vrij simpel.
Poster: maarten_geurts
De apparatuur van onze drive-inn show is verzekerd middels een zogenoemde instrumentenverzekering. Wij staan niet officieel ingeschreven, doen het voor de hobby. We betalen een bepaald percentage over de nieuwwaarde en zijn verzekerd voor schade. Dit kan van alles zijn. Ik heb bv een keer mijn i-pod laten vallen, kregen we vergoed minus een eigen risico.?Deze verzekering was?vroeger via de Amev en nu via de Fortis.
Op het moment dat jij bv met het vervoer van je spullen zonder aparte verzekering?een auto ongeluk krijgt is de apparatuur maar tot ongeveer 1000 euro verzekerd via je auto all risk verzekering. Kun je en een nieuwe auto kopen en nieuwe apparatuur. Bij een eventuele inbraak in je huis valt vaak de geluidsapparatuur maar?tot een bepaald deel onder de standaard inboedel verzekering. Met een pio setje en een paar speakers zit je daar al boven.
Kortom, heb je een set boven de 10k dan kan ik een verzekering iedereen aanraden.
http://www.polisvoorwaardenonline.nl/docs/polisvoorwaarden/amev/schade_particulier/wonen/instrument.pdf
Wat je ook kunt doen en wat niet veel mensen weten is je aankopen betalen via een creditcard. Meestal zijn je aankopen dan een half jaar verzekerd tegen diefstal en schade. Niet bij alle overigens en ze hebben allemaal andere voorwaarden.
Poster: djdolivieira
Kunnen ze toch onderuit komen. Je kan alles verzekeren. Maar als er uitbetaald moet worden dan wordt het ineens een stuk moeilijker. maar als jij in sprookjes blijft geloven?wens ik je veel succes.
Ik heb hier zoveel zwart op wit staan maar dat zegt helemaal niks. ??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.