Poster: Gery
het lijkt mij vrij onlogisch dat je als bedrijf dingen kan laten verzekeren en als particulier niet... overigens neem ik juist mijn eigen materiaal mee naar studenten feesten met laag budget. Gezien deze kringen zelf geen materiaal kunnen huren is zo'n contract vrij zinloos gezien hen de nodige middelen toch ontbreekt. En dan nog de goede verstandhouding buiten spel gelaten.. ?Er staat in de zaal waar ik vrij frequent draaien een denon 4500 en een rodec maar daat wil ik niet op draaien, ik kan enkel maar op deftig materiaal een kwalitatieve set neerzetten.
Er staat in de zaal waar ik vrij frequent draaien een denon 4500 en een rodec maar daat wil ik niet op draaien, ik kan enkel maar op deftig materiaal een kwalitatieve set neerzetten.
Poster: Seca
Als dat geen deftig materiaal is, dan weet ik het ook niet meer.
het lijkt mij vrij onlogisch dat je als bedrijf dingen kan laten verzekeren en als particulier niet... overigens neem ik juist mijn eigen materiaal mee naar studenten feesten met laag budget. Gezien deze kringen zelf geen materiaal kunnen huren is zo'n contract vrij zinloos gezien hen de nodige middelen toch ontbreekt. En dan nog de goede verstandhouding buiten spel gelaten.. ?Er staat in de zaal waar ik vrij frequent draaien een denon 4500 en een rodec maar daat wil ik niet op draaien, ik kan enkel maar op deftig materiaal een kwalitatieve set neerzetten.
Poster: Bart_
Waarom wordt hier altijd aangevallen op personen?
Vooral de laatste tijd zie je dit keer op keer.
Als hij liever op een Pioneer-set draait dan een Denon/Rodec set, da's zijn mening/ervaring?
Ik kan ook beter op tabletops draaien dan op een dubbelaar? Nog nooit gehoord van gewenning?
Hij verstaat waarschijnlijk onder deftig (goed); goed materiaal voor HEM en niet voor IEDEREEN.
(*Houdt zich vast voor de reacties die hij hierop krijgt*)
Als hij liever op een Pioneer-set draait dan een Denon/Rodec set, da's zijn mening/ervaring?
Ik kan ook beter op tabletops draaien dan op een dubbelaar? Nog nooit gehoord van gewenning?
Hij verstaat waarschijnlijk onder deftig (goed); goed materiaal voor HEM en niet voor IEDEREEN.
Poster: Bootstrap
Toch moet je met hun kunnen afspreken dat jij niet verantwoordelijk bent voor je spullen, maar dat zij dat zijn. Als voorwaarde moet je dan natuurlijk wel stellen dat jij de enige bent die aan je spullen mag zitten. Ik draai ook vaak op studentenfeesten met een erg laag budget, maar ze hebben allemaal het 'contract' ondertekend.
Poster: DjVictorF
Maar nu back on topic!
Laatst zag ik volgensmij in de reclame iets over een binnens en buitenshuis verzekering.. volgensmij van Interpolis?
Ik ga nu toch regelmatig op pad met mijn flightcase met 2x CDJ 1000mk3 en een DJM 800, nu draag ik daar wel extreem veel zorg voor maar men wete nooit wat er kan gebeuren.
heb al eens zitten zoeken maar bij de meeste bank/verzekeraars vind ik niet direct een soort verzekering waarmee men materiaal kan verzekeren, heeft hier soms iemand ervaring met bepaalde firma's? (liefst belgische)
Poster: Stagiar
Tsja, ik denk dat dat meer te maken heeft met een soort van arrogantie in bewoordingen van mensen, of hoe dit geinterpreteerd wordt.
Mag jij mij zeggen waar er arrogantie gebruikt wordt? (buiten jullie posts uiteraard)
Gery zegt enkel dat hij minder goed kan draaien op een Denon/Rodec set dan op een Pioneer set. Logisch lijkt me, aangezien hij een Pioneer set thuis heeft staan en daar waarschijnlijk wel veel op speelt thuis?
Verder lees ik geen enkele arrogantie in Gery z'n post.
Tegenover in jou post zit er zeker wel ??n zin tussen wat een spottende bedoeling heeft.
Overigens moet ik wel toegeven dat dat bij jou in een vriendelijkere manier wordt gepropt, tegenover Tekhead & Tek-Zotic hun posts.
Poster: Flexii
Eigenlijk wil ik me er helemaal niet mee bemoeien, maar eerlijk is eerlijk Gery zegt: "Daar wil ik niet op draaien, alleen op deftig materiaal enz..."
Daar zit toch wel een lichtelijk arogante ondertoon in, maar goed hou er verder over op het is gebeurd, iedereen heeft zn zegje gedaan.
Dan zal er wel iets mis met mij zijn, maar ik zie daar geen arogantie in?
In de frituur zeg jij ook toch: ik wil/doe mij maar een grote friet met een frikandel.
Is dat dan ook arogantie?