Poster: Jorrit
Een goeie DJ? Tijdens koninginnedag nam hij niet eens de moeite om platen te mixen, 5 seconden stilte tussen platen was gemiddeld...
Dus als ik jou zou boeken, en je zou me net wat te stevig draaien voor het tijdstip waarop ik je programmeer, terwijl je op de hoogte bent van het concept en dus ook de muziek waar het concept voor staat, zou ik je niet terecht mogen wijzen omdat jij als DJ gewoon een fout aan het maken bent?
Poster: ArCee
Dat heeft iemand eerder gedaan ja, en toen stond hij opeens zonder deejay die avond. Spullen inpakken, en weg wezen!! Of dat nou een nette aktie is of niet, NIEMAND behalve ikzelf bepaald wat ik draai, zeker als ik bewust op een thema avond draai en daarop ben geboekt!!
Ik bedoel, mij op een Trance avond als Trance deejay boeken, vloer stond vol en dan een eigenaar die komt zeggen, gooi er eens wat R&B doorheen, optiefen!!
Poster: Stefjuuh
Dan was jij ongetwijfeld bij Groove Armada/ Deadmau5 ADE in de HMH Amsterdam?
Is dat niet hetzelfde dan?
Poster: Sandr
Als jij ook opstapt als hetgeen Jorrit zegt je overkomt heb je zelf een fout gemaakt. Jij hebt hebt toegezegd te komen draaien terwijl je op de hoogte was van zijn concept en zijn ideeen achter het?feest.?
Als je?wordt geboekt voor een Trance avond en je moet R&B draaien is het wat anders.?
Maar?om (opbouwende) kritiek als reden?gebruiken om direct op te stappen, scoort bij mij in ieder geval geen punten...
Poster: ArCee
Dat heeft iemand eerder gedaan ja, en toen stond hij opeens zonder deejay die avond. Spullen inpakken, en weg wezen!! Of dat nou een nette aktie is of niet, NIEMAND behalve ikzelf bepaald wat ik draai, zeker als ik bewust op een thema avond draai en daarop ben geboekt!!
Ik bedoel, mij op een Trance avond als Trance deejay boeken, vloer stond vol en dan een eigenaar die komt zeggen, gooi er eens wat R&B doorheen, optiefen!!
Poster: Snoey
Pak voor de grap een atlas, zoek de kaart van Nederland en de wereldkaart en zie het verschil
Poster: MaximDJ
Haha, de GROOTSTE jongens in de DJ wereld komen toch al uit Nederland, dus boeiend:p
Poster: Snoey
Waar slaat deze reactie op? Mijn posts gingen over dat iemand hier riep dat alleen Nederlanders stemmen, terwijl deze lijst samen gesteld is door stemmen over de hele wereld.?
Poster: djdolivieira
Ik vind dat als je als DJ voor een bekende DJ moet draaien Je set moet aanpassen. Zeker geen plaatjes draaien van de DJ zelf diie na jou komt en vooral als je opent moet je ook kunnen opbouwen.