Poster: niiicola
Zit Harwell niet bij de top 150?
Poster: Tekhead
Omdat hij door zoveel artiesten gevraagd wordt om samen te werken, om hun carriere terug op te poetsen en een boost te geven. Ik heb D.Guetta al meermaals aan't werk gezien, en daar draaid hij nooit producties van hemzelf, maar vrijwel altijd hardhouse en electro, stijl Dr.Lektroluv'. Er is een verschil tussen producties maken en platen draaien. En is sensation een algemene referentie ? Was aanwezig op de eerste sensation white in Antwerpen, en 1 van de dj duo's waren Junior Jack en Kid Cream, en toen J.J. het waagde van een plaat met wat meer beats op te zetten werdt hij direct terecht gewezen door ID&T crew.
Poster: RAS
Maar waar denk je nou dat David Guetta zijn bekendheid aan te danken heeft die ervoor gezorgd heeft dat ie nu zo hoog staat. Dat is niet z'n Dr Lektroluv stijl.
Poster: TheDutchDecks
daarom vind ik het de grootste onzin lijst die er is.
om even 3 namen te noemen Noisecontrollers, D-Block & S-te-Fan
en Zany, dan weten de meeste mensen dat ik het over hardstyle heb.
die hebben iedere maand minstens 1 nummer in de hardstyle lijst staan,
maar die zullen nooit zoiets als Armin neer kunnen zetten.
simpel weg?omdat er gewoon niet genoeg mensen zijn die van hardstyle houden.
maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ze anders in deze lijst zouden staan.
Poster: Renzis
Dit is toch een publieksprijs? Vrij logisch dus als er dan minder of geen hardstyle dj's in die lijst staan als er relatief weinig mensen van houden wereldwijd. Had overigens showtek wel in die lijst verwacht, gezien zij nu toch ook wereldwijd het goed doen. Maarja
Poster: Tekhead
Omdat hij door zoveel artiesten gevraagd wordt om samen te werken, om hun carriere terug op te poetsen en een boost te geven. Ik heb D.Guetta al meermaals aan't werk gezien, en daar draaid hij nooit producties van hemzelf, maar vrijwel altijd hardhouse en electro, stijl Dr.Lektroluv'. Er is een verschil tussen producties maken en platen draaien. En is sensation een algemene referentie ? Was aanwezig op de eerste sensation white in Antwerpen, en 1 van de dj duo's waren Junior Jack en Kid Cream, en toen J.J. het waagde van een plaat met wat meer beats op te zetten werdt hij direct terecht gewezen door ID&T crew.
Poster: Lucalicious
wat hebben de meesten hier toch tegen david guetta? het is een goeie dj en hij is populair bij het publiek dus verdient hij het gewoon om op de derde plek te staan
wat hebben de meesten hier toch tegen david guetta? het is een goeie dj en hij is populair bij het publiek dus verdient hij het gewoon om op de derde plek te staan
Poster: ArCee
Daar moeten die gasten van ID&T of wie dan ook, zich helemaal niet mee bemoeien. Een deejay draait zijn set en lekker je smoel over houden en anders niet inhuren, Basta!! Als de muziek je niet aanstaat in zijn set, dan heb jij je huiswerk niet gemaakt en had je een ander moeten nemen!! Niet alleen maar een deejay inhuren om zijn "reputatie", je huiswerk doen!! Zum Kotzen zoiets
Poster: RAS
Ik heb nooit ontkend dat hij de 3e plek niet verdient heeft, maar als je zoals tekhead DJ's uit de hoge regionen gaat bekritiseren omdat ze commercieel draaien en vervolgens David Guetta w?l geweldig vind, dan klopt er iets niet. David guetta zal zijn #3 positie vooral te danken hebben aan z'n sensation tour en soortgelijke optredens. Optredens waarmee hij het grote publiek heeft bereikt, dat vervolgens massaal voor hem gestemt heeft. Ik heb de lijst nu iets beter doorgekeken en vermoed dat David in de top 3 staat van mensen uit deze lijst met de meest commercieel gedraaide set.
Desondanks staat hij terecht op nr 3 van de top100, want hij plakt de plaatjes leuk aan elkaar. En niks mis mee dus, maar wel een gevolg van commercieel draaien. Ook zal z'n recent uitgekomen album mee hebben geholpen, waar ook zeker een paar goede (commerci?le?) tracks op staan.
De DJ Mag 100 is een publiekslijst en je kunt er dus alleen maar op staan als het verdient is. Zo ook Mr. Guetta.
Daar moeten die gasten van ID&T of wie dan ook, zich helemaal niet mee bemoeien. Een deejay draait zijn set en lekker je smoel over houden en anders niet inhuren, Basta!! Als de muziek je niet aanstaat in zijn set, dan heb jij je huiswerk niet gemaakt en had je een ander moeten nemen!! Niet alleen maar een deejay inhuren om zijn "reputatie", je huiswerk doen!! Zum Kotzen zoiets?
Poster: nils7
Wat is er mis met commercieel draaien??
Ik zie daar geen nadeel in, hij draait wat het publiek mooi vindt en voor de mainstream is dat commercieel.
Die gast moet ook zijn poen verdienen hiermee en dat kan alleen door commercieel te draaien, zolang hij het leuk
verpakt vind ik dat geen probleem!
Poster: Luni-B
persoonlijk vind ik het ook crap die lijst , maarja dit is wat Nederland heeft gekozen h?. maar gaat deze lijst ook niet gewoon om bekendheid ? en niet om wat ze kunnen.
Poster: Jorrit
Een goeie DJ? Tijdens koninginnedag nam hij niet eens de moeite om platen te mixen, 5 seconden stilte tussen platen was gemiddeld...
Poster: Snoey
Correctie: dit is wat de !Wereld! heeft gekozen.
Poster: Stefjuuh
Dan was jij ongetwijfeld bij Groove Armada/ Deadmau5 ADE in de HMH Amsterdam?
Is dat niet hetzelfde dan?