Poster: _Ivan_
om daar nou meteen een HM van te maken:P
edit: valt me mee dat ze op het tiesto forum thijs niet op?1 hebben gezet:P
Inmiddels is denk ik wel duidelijk dat dit meer een populariteit meter is dan dat er naar kwaliteit wordt (al is de kwaliteit van deze dj's wel hoog naar mijn mening)?gekeken,?overigens is het natuurlijk?voor de dj's goed om boven in dat lijstje te staan.
Poster: RemcoV
check.
Ik vind die hele top 100 onzin, het gaat gewoon om wie de meeste zieltjes gewonnen heeft en dat staat verder compleet los van hoe ze draaien.
Armin van Buuren nr1 dj van de? wereld, YEAH RIGHT!
Poster: ArCee
De Dj mag is natuurlijk in eerste instantie de lijst van luisteraars en die denken en beoordelen anders als collega deejays. De meeste komen niet verder als de bekende namen.
Daarbij, en dit tegen het zere been van vele hier op dit forum, aangezien wereldwijd TRANCE nog steeds de populairste stroming is binnen de dance, ondanks dat vele dit NIET willen horen en de gedachten alleen al?neigingen geeft, het is niet anders en daarmee word de uitslag ook grotendeels bepaald. Ondanks dat de meeste hier House georienteerd zijn, wereldwijd is dat niet zo. Ik merk dat dagelijks aan zeer veel dingen.
Verder word er door de mensen die stemmen denkelijk gestemd aangaande de "hitjes" die de deejay gehad heeft. Commercieel is bekend en bekend is meer stemmen. Natuurlijk word er niet naar andere namen gekeken, naar productiewerk en goede feesten draaien. Ik bedoel, dat een set van een deejay vol met namen staat waar de meeste niet eens van gehoord hebben boiet niet, als HIJ / ZIJ het maar draait, dan is het goed.
Met andere woorden, een heel vertekend en niet representatieve verkiezing volgens mij en redelijk voorspelbaar..............................en zooooooooooo blij dat het voorbij is vanwege al die hystirische en kinderachtige oproepen waardoor ik nu opeens een grote club deejays een stuk minder serieus neem?Schaamteloos om je stem jenglen, kinders zijn het, kinders en ego's.
Poster: Snoey
Als je subjectief vindt dat iemand anders beter is, is dat nog niet een feit, maar een mening. Als je objectief naar deze lijst kijkt, dan moet je feiten naast elkaar leggen, en dan ga kijken of op zijn minst die top 10 klopt.?
Poster: christiano
quote:Poster: Tekhead
Idd
de nagel op de kop slagen noemen ze dat. De beste dj is mijn inziens
iemand die kan mixen met vinyl, cd, e.a.mp3 mixen, zonder gebruik van
software die alles automatisch mixt, en niet een dj die hitparade
plaatjes maakt voor een tienerpubliek. Een goede dj moet meer
kwaliteiten hebben. Deze poll's zijn nutteloos, omdat ze grotendeels
gequoted zijn door tieners, die, laten we eerlijk zijn, geen bal kennen
over djingen. De eerste van dit lijstje die mijn respect krijgt is
David Guetta.:quote
dude ik ben een tiener dus ik heb geen bal verstand van djingen
vind het maar debiel wat je zegt deze lijst is naartuurlijk niet beoordeeld door mensen die er vestand van hebben (wie de **** dat ook mogen zijn) maar door het publiek dus ja dan kan je zo'n lijst verwachten
verder vind ik david guetta een van de grootste commerciele house dj's die er is en iemand als deadmau5 (die met software werkt dat alles automatisch mixt) een held. had hem vorige week gezien en had david guetta in pacha gezien nou ik vond deadmau5 1000x zo hard rocken dan david guetta (vind david verder goede dj ofzo alleen een van de commercielste dj's die er is in het profesionele dj land) zo'n lijst kan je gewoon nooit 100% correct maken want het is altijd voor iedereen anders
fijne avond nog verder
Poster: niiicola
Zit Harwell niet bij de top 150?
Poster: Stefjuuh
Omdat chuckie net zo min in de top 100 hoort..
Poster: ArCee
De reden van het stemmen winnen heeft te maken met de uitkomst. Hoog eindigen betekend meer of betere boekingen, wat dus voor de persson in kwestie en zeker zijn manager commercieel weer erg aantrekkelijk is.
Hitjes scoren is zeker niet allesbepalend, de hoeveelheid feesten, en de kwaliteit van feesten waar een deejay staat is zeker ook heel belangrijk. Als jij alle grote en bekende feesten draait, of beter nog, een feest kan creeren om jezelf heen zoals Armin Only, dat werkt natuurlijk fabelachtig.
Poster: RAS
Haha, ik vond die uitspraak van Tekhead ook om te lachen. David Guetta is echt de meest commerci?le DJ van de top 5, misschien wel van de hele DJ mag top100. Hem ooit eens op sensation horen draaien Tekhead?