Poster: ianromaHaha, ik ben zelf ook een groot fan van Richie Hawtin, maar ik denk dat hij bij de mainstream stemmers niet zo populair is
Shit! ik had wel tot 4 keer op ritchie hawtin gestemt, en dan zakt ie 13 plaatsen.
Poster: nils7
Apart had Tiesto wel weer op 1 verwacht aangezien die nu inmiddels zijn radioshow heeft en pas weer een nieuw album.
En 4 NL'se DJ's in de top 10! Geeft toch weer aan dat dit toch weer een goed export product is!
Poster: Bass_von_D
Vage lijst het komt er gewoon op neer, wie de meeste stemmen krijgt komt het hoogst neem ik aan ?
tenminste als ik het niet verkeerd begrijp of gaat het meer om de skills die je hebt achter die tafels ?
Poster: BarryVendel
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie de uitslag (als die offici?el bekend is) terecht vinden
wie jullie graag hoger zouden zien
wie jullie overschat vinden?
Poster: Tekhead
Idd de nagel op de kop slagen noemen ze dat. De beste dj is mijn inziens iemand die kan mixen met vinyl, cd, e.a.mp3 mixen, zonder gebruik van software die alles automatisch mixt, en niet een dj die hitparade plaatjes maakt voor een tienerpubliek. Een goede dj moet meer kwaliteiten hebben. Deze poll's zijn nutteloos, omdat ze grotendeels gequoted zijn door tieners, die, laten we eerlijk zijn, geen bal kennen over djingen. De eerste van dit lijstje die mijn respect krijgt is David Guetta.