Poster: Lead
Ik ga er zeker heen, ga al aardig wat jaartjes.... maar ook voor mijn werk. Meestal rustig aan, 2 dagen zodat ik echt overal even langs kan gaan.
Het is waarschijnlijk de mooiste gelegenheid in europa om alle equipment naast elkaar te zien en alles even te 'voelen' 
Maar er gaat wel een 4,5 uur durende rit aan vooraf, maar ja, als je op de Autobahn kan rijden is het niet zo erg
zzzooeef 
IK WIL WEL EEN AUTO beschikbaar stellen :D .. voor max 4 mensen (BMW X5)
mijn pa wil ook erheen dusz jah een taxi is gratisz (en dan denk je, wat moet je bij mijn pa in de auto, NIX, hij is wel stil (of hij begint uit te leggen Hoe het vroeger was kwa Djen, vroeger toen de sex nog vies was en de lucht nog mooi blauw:P,). en als je een dvdtje kijkt op de achterbank dan is de 4,5 uur lange rit ZOOOOOO voorbij

)
en ik heb dan zelf ook een auto (naar alle waarschijnlijk heid moet het er een xtje van komen), dusz ik rijd ook
(en ik beloof vervoer in stijll (m6

ofnie wim

) :P hahaha LOL, maar dat zie je dan wel:P hahaha)
dusz jah, vervoer is zo geregeld, als andere mensen ook vervoer kunnen regelen, zoeffen we zo met een beste club naar de Messe,
alleen ist wel irri dat iedereen zover van mekaar afwoond, moeten we nog een oplossing op zien te vinden, Ik woon zelf ongeveer 15 tot 30 min van de duitse grens af (emmerich) dusz voor mij is het nie zown heel groot probleem..
greeetsz, Robert!
heb btw in de vorige Messe forum nog wat gepost..... (discobeurs topic)
en jah 1 vraagie, je zecht, je hebt minimaal 2 dagen nodig... hmn, waar wou je slapen, Ik ben goed in "regelen" , maar ik ga geen hotel kamers regelen... (of dokken:P) dusz, jah, er komt nog veel bij kijken, sown ROAD TRIP!!