Poster: Tomazos
voor je licht effecten?
waarom dan geen Hazer?
Poster: MaximDJ
Antari Z-1020 MKII DMX Vertical Fogger rookmachine?
Deze doen, niks anders. Top ding, wij zetten ze in, in zalen met meer dan 2000 personen. En dan 5 stuks.?
Deze is echt top!
Poster: Nvie
Waarom geen kleine JEM o.i.d.? Je spreekt over "de bekende Antari kwaliteit", praten we dan over dezelfde doorgebrande verwarmingselementen, gebrekkige DMX functionaliteit en kapotte afstandsbedieningen?
Als je toch naar je lijstje wilt kijken zou ik gewoon voor dat eerste beestje gaan. No-nonsense, maar heeft af en toe z'n gebreken. Als ik eens naar die "Vertical Fogger" kijk lijkt het me een apparaat dat voor vrij specifieke doeleinden gemaakt is (rookkollommetjes naast de DJ?), maar je kunt hem nooit eens even de zaal in richten.
Poster: Yorick
Dan zet ik een MDG 3000 neer.
Of een Viper 2.6!
I.p.v. 5 Antari's
Poster: MaximDJ
Antari Z-1020 MKII DMX Vertical Fogger rookmachine?
Deze doen, niks anders. Top ding, wij zetten ze in, in zalen met meer dan 2000 personen. En dan 5 stuks.?
Deze is echt top!
Poster: poedel
En wat was ook alweer precies het verschil tussen een hazer en een normale rookmachine? Nu we het er toch over hebben
Poster: feestbeest
Ik raad je de Matrin Megnum 650 aan!
Ik hbe hem zelf ook.Fan ervoor en je hebt een hoog output.
pluspunten;
+Zeer hoge uitstoot
+Echt zuinig(groot feest(150man)l0,25 dat je gebruikt)
Minpunten:
-Geen DMX
-Kort kabel(5meter)
-Geen ophang mogelijkheid(je kan altijd wat verzinnen dus het is wel mogelijk)
Ik zou er voor gaan ik hbe der ook een en ik heb er een fan voor van de blokker(15,- volgnedsmij?) werkt in een woord perfect!
Poster: Yorick
Dan zet ik een MDG 3000 neer.
Poster: timmy90
twijfel een beetje tussen
JB-Systems z1200 mkii
JEM magnum 850 ( weet niet of je de output kan regelen)
SX Lighting antari z1020
als je je keuze neerschrijft, gelieve dan ook de reden te zetten aub,heb ik meer aan.
Martin Magnum 1200 rookmachine 850W deze vond ik ook net, wel wat duurder, maar dmx-mogelijkheid,
interval en debiet regelen en ophangkit verkrijgbaar
wat denken jullie??