hier dan weer eens een trackje van mij, ben benieuwd wat jullie er van vinden. deze is door floris (f-fect) opgestuurd naar dance department, dus wie weet
nog wat info: dit is de 128kbs versie dus hij klinkt niet top. en ik heb totaal niet lang over deze track gedaan dus wat tips zijn welkom
What do you think about [P] K Lect - dance like theres no tomorrow ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Klinkt best lekker, ik hoor wel verbetering tegenover je vorige track, hier zit duidelijk meer emotie in?
Alleen ik hoor ook dat je er niet zo lang aan gewerkt hebt, volgens mij, als je er even wat tijd voor uit trekt, kan je deze track nog een stuk beter maken door hem te perfectioneren en er kleine details aan toe te voegen, net zo lang tot dat ie voor jou gevoel perfect is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.