[M] Re-beat Live!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Stefjuuh    posted on 24-10-2009 20:48
Gisteren moest ik even een uurtje draaien, en ik heb de mixer even doorgelinkt naar mijn laptop!

Downloadlink in de HM, tracklist heb ik niet, maar als je een track weten wil, plaats hieronder dan, nadat je commentaar hebt gegeven uiteraard!Winking my eye

Er was trouwens tussen wel iemand even grappig door tijdens een overgang even flink aan mn jog te draaien... (rond 23:20)

(Voor de gearfreaks, fapperts en mensen die gewoon benieuwd zijn, gear was 2 x MK3 met DJM-800)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Stefjuuh on 25-10-2009 @ 19:42:54 (8%)

What do you think about [M] Re-beat Live! ??

Vote :   

Esmee    posted on 24-10-2009 20:51
check Winking my eye

edit:
Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes or become a Premium member

kun je hem niet uploaden bij zippyshare? dan kun je gewoon afspelen en hoef je neit te downloaden... dat heeft mijn voorkeur (A)
User edit by Esmee on 24-10-2009 @ 20:53:17 (100%)
Tomazos    posted on 24-10-2009 20:51
nja even horenHappy, laughing,

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tomazos    posted on 24-10-2009 20:53
upload hem anders even op Megaupload..
rapid share S*cks.. en kan nu niet downloaden omdat meerdere mensen aan het downloaden zijn
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Stefjuuh    posted on 24-10-2009 21:50
Haha, ik ga hem even uppen op zippy, en om het goed te maken beloof ik dat morgen de mix online staat die ik naar stephanie toe stuur! (Op tijd van de deadline!)
Esmee    posted on 25-10-2009 09:31
okee Winking my eye
Stefjuuh    posted on 25-10-2009 09:35
Zippyshare toegevoegd, internet viel gisteravond weg...
Esmee    posted on 25-10-2009 09:40
okee ff checken Winking my eye
tot nu toe klinkt het erg lekker zit nu op 35:00, verder luister ik hem niet, wil weer even wat anders opzetten Cool
Ik vond de overgang van 19:20 een beetje rommelig. Voorderest is me niet echt iets storends opgevallen Winking my eye
User edit by Esmee on 25-10-2009 @ 10:29:39 (100%)
Stefjuuh    posted on 25-10-2009 19:39
Andere mix toegevoegd!

@ Esmee: Oeps, tempochange in t andere nummer!
kippebotje    posted on 25-10-2009 19:49
Het is een erg lekkere mix.luisters heerlijk weg in de auto of onder het maken van hwHappy, laughing
Paar schoonheids foutjes maar dat is niet echt stoorent.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition
Lawrenz    posted on 25-10-2009 19:57
Poster: Tomazos
upload hem anders even op Megaupload..
rapid share S*cks.. en kan nu niet downloaden omdat meerdere mensen aan het downloaden zijn

Rapidshare is relaxt met een premium accountje?Cool
Ik heb de link al van je gekregen en geluisterd. Er zaten wat betreft beatmatchdingen een paar foutjes in, vergeten bij te benden en dat soort dingen. Dat is eigenlijk het grootste minpunt dat ik tegenkwam. Pluspunten: goede nummerkeuze, net gebruik van effecten, niet te veel gebruikt maar gewoon goede "hoeveelheid" en goed gebruikt. Sommige overgangen van tracks liepen ook erg lekker, sommige punten waarbij je twee tracks mixte kwamen heel goed uit.
JollyJunkie    posted on 25-10-2009 20:32
kiekeboe

Ik wil een tracklist?Cool?(als je die toevallig hebt)
Klinkt erg lekker (ik heb je 2e mix beluisterd, want de 1e wou niet spelen)
Je hebt wel een paar keer dat je hem niet in-beat start, alleen je corrigeert het wel goed.
Verder heb ik weinig commentaar, al vind ik lang niet al je tracks echt lekker.
Maar omdat je toch wat commentaar wilt: Soms onderbreek je de 'feeling' van een track, dan is een track lekker aan de gang en dan komt er een andere track in, waardoor de feeling van de ene track een beetje naar de achtergrond wordt verschoven, een goed voorbeeld is je eerste mix, het eerste nummer is een beetje trancy, lekker opzwepend dus, alleen je haalt het oopzwepende eruit door de andere track in te mixen en de trancy track er in de break van de andere uit te mixen. Hierdoor is de feeling van de break van die ene track ook al weer minder, snap je het een beetje?Cool
Het is niet echt bepaald gemakkelijk om de feeling te behouden maar ik kon je niet zonder commentaar achterlaten xD
User edit by JollyJunkie on 25-10-2009 @ 21:02:18 (100%)
Djdre    posted on 25-10-2009 20:39
thnx
Stefjuuh    posted on 25-10-2009 21:11
Poster: JollyJunkie
kiekeboe

Ik wil een tracklist?Cool?(als je die toevallig hebt)

Klinkt erg lekker (ik heb je 2e mix beluisterd, want de 1e wou niet spelen)

Je hebt wel een paar keer dat je hem niet in-beat start, alleen je corrigeert het wel goed.

Verder heb ik weinig commentaar, al vind ik lang niet al je tracks echt lekker.

Maar omdat je toch wat commentaar wilt: Soms onderbreek je de 'feeling' van een track, dan is een track lekker aan de gang en dan komt er een andere track in, waardoor de feeling van de ene track een beetje naar de achtergrond wordt verschoven, een goed voorbeeld is je eerste mix, het eerste nummer is een beetje trancy, lekker opzwepend dus, alleen je haalt het oopzwepende eruit door de andere track in te mixen en de trancy track er in de break van de andere uit te mixen. Hierdoor is de feeling van de break van die ene track ook al weer minder, snap je het een beetje?Cool

Het is niet echt bepaald gemakkelijk om de feeling te behouden maar ik kon je niet zonder commentaar achterlaten xD

Van die 30 minute mix heb ik wel een tracklistje, van die eerste niet. En tja, je moet kiezen hea, of 6 minuten met 1 track, of 4 minuten en dan overmixen..
dafraaits    posted on 25-10-2009 23:20
check
T_G    posted on 25-10-2009 23:39
check
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
T_G    posted on 25-10-2009 23:40
Poster: Esmee
check Winking my eye

edit:
Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes or become a
Premium member

kun je hem niet uploaden bij zippyshare? dan kun je gewoon afspelen en hoef je neit te downloaden... dat heeft mijn voorkeur (A)

Word er dan ook 1 gaat een wereld voor je open
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Esmee    posted on 26-10-2009 08:55
Poster: T_G

Word er dan ook 1 gaat een wereld voor je open

nee dat hoeft van mij niet... ik gebruik het zo goed als nooit Winking my eye
RiX    posted on 26-10-2009 09:45
checkie
LouisCasper    posted on 26-10-2009 12:41
check
http://www.louiscasper.com

This is an old Topic

No new postings for 5.811 days.
 Post CommentThat would be 193.7 months
or a whopping 15.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

215 Users online: 81 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 46.931
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.453.565