Poster: Kevindjlj
Hey het lijkt me wel leuk voor de lightjockeys (onder ons) om ook een forum te maken over de afdeling verlichting, hier kunnen OOK deejays wat basis informatie leren!!
en kunnen mensen vragen stellen over dingen die ze nog niet weten!
goed idee ?
Groetjes Kevin
Poster: Kevindjlj
Hey het lijkt me wel leuk voor de lightjockeys (onder ons) om ook een forum te maken over de afdeling verlichting, hier kunnen OOK deejays wat basis informatie leren!!
en kunnen mensen vragen stellen over dingen die ze nog niet weten!
goed idee ?
Groetjes Kevin
Poster: Lead
Zo'n forum moet groeien. Net zoals ook bijvoorbeeld het Pro Audio forum. Er waren overal verspreid genoeg topics om samen een heel forum te vullen en dan is zo'n forum snel genoeg aangemaakt. Op die maner breidt het forum zich uit naar de postings van de gebruikers.
Ik heb nog niet zoveel postings gezien die we naar dat forum zouden kunnen verplaatsen naar een Light Forum dus ik weet niet of de nood zo hoog is
Poster: Nvie
Sluit ik me bij aan...
En dat sommige mensen dan meteen weer beginnen over DJ <> LJ, tsja, ik vind het een beetje zielig. Meteen suggesties van anderen afkraken. Hoe vaak heb je wel niet met licht te maken?
Het is natuurlijk ook gaaf als je met een lightjockey de vloer kunt aanvegen, qua kennis 8)
Poster: TheTapDanceR
het is helemaal niet mn bedoeling om die mensen af te kraken om hun suggesties.. ik geef alleen ook de mijne,,(niet dat mensen nu opeens een verkeerd beeld van mn krijgen)
Poster: TheTapDanceR
haha heel leuk..
maar ff serieus,, wat te laat? ik blijf nog gewoon bij m'n punt..
Poster: Laidback_robert
ik heb 2 Tl balken in de schuur hangen
1 halogeen op de wc, 2 op mijn kamer
2 Plafoniers in de kamer
:P