Poster: Snoey
Oke, kort samen gevat: crap is de benaming van een product, dat zijn geld niet waard is. Nou dat kan ik in ieder geval niet ontkennen.
Ik heb zelf ook een Djm 400, waarom? Omdat ik een simpele mixer wou, waarmee ik wat creatiever kan zijn in de slaapkamer. Die creativiteit wil ik ook kunnen toepassen wanneer ik achter een Djm 800 sta, en daarnaast is het voor mij ook het plezier als ik nieuws kan toepassen in een mix.?
De mixer was mij al bekend, en dus vertrouwt.?
Thuis draai ik toch meestal op de koptelefoon, en ik gebruik hem zelden buiten de deur. Dus voor mij is bijvoorbeeld geluidskwaliteit niet van belang. Of het signaal nou digitaal of analoog is, interesseert me ook niks.
Conclusie is dat die DJM400 mijn behoefte vervult ten aanvulling van mijn dj booth. En daar hangt een prijskaartje aan, een keuze die iedereen zelf moet over wegen of dat voor hem of haar het wel waard is.
Aangezien ik zie dat jij een Xone hebt, zal jij geluidskwaliteit (meest gehoorde argument die ik gehoord heb om geen Pioneer te kopen, maar een Xone) erg belangrijk vinden. Of vind je de filters prettiger dan de EFX mogelijkheden van de Pioneer. ?
Ik vind de Xone duur voor wat je krijgt, de kwaliteit en geluid zal vast prima zijn, maar dat boeit mij niet heel erg. Maar dat wil niet zeggen dat het een crappy mixer is.?
Poster: EstacyDat is inderdaad ??n van de mixers waar ik heel hard fan van ben! Geweldige dingen, die NUO's. Als je echt maar 2 kanalen nodig hebt kan je ook de NUO 2 (.0) kopen. Veel betere optie imo...
voor een paar euro meer heb je ecler nuo 3, die heeft wel xlr uit, en die heeft enorm goede faders plus ruimte voor een van de beste crossfaders: de eternal cf. ik kon een djm 400 en een nuo 3 voor 350 kopen, ben voor de ecler gegaan. heb geen moment spijt gehad.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.