Nieuw: CDJ400K & DJM400K! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

thijz    posted on 24-10-2009 02:42
Hallo Heren (en Dames)

Ik las net het bericht dat Pioneer met een limited Edition van de CDJ400 en de DJM400 komt..
De CDJ is voorzien van een zwarte laglaag met blauwe leds, hetzelfde geldt voor de DJM!

Ook wordt alles in een blauwe flightcase geleverd!

Hier wat foto's:

Ik las deze berichten oa op AboutDJ, Gearjunkies en nog een paar DJ-sites

Zelf vind ik het pure onzin wat pioneer doet..omdat het nergens voor nodig is, om nu opeens met een Limited Edition te komen! Gooi dan de CDJ1000 in de limited edition ipv de CDJ400! (de CDJ400 vind ik er trouwens wel op vooruit gaan, de DJM niet)

Hoe denken jullie hierover?!
User edit by thijz on 24-10-2009 @ 03:20:27 (30%)

What do you think about Nieuw: CDJ400K & DJM400K! ??

Vote :   

DJ-Scratch    posted on 31-10-2009 07:22
Haha, Ik heb al een tijdje 2 cdj-400, en die zijn gaaf. Maar ik heb liever rood als blauw! Blauw vind ik een pokke kleur als je moet draaien..!
Mixt-Ape    posted on 31-10-2009 12:09
Poster: Snoey

Oke, kort samen gevat: crap is de benaming van een product, dat zijn geld niet waard is. Nou dat kan ik in ieder geval niet ontkennen.

Ik heb zelf ook een Djm 400, waarom? Omdat ik een simpele mixer wou, waarmee ik wat creatiever kan zijn in de slaapkamer. Die creativiteit wil ik ook kunnen toepassen wanneer ik achter een Djm 800 sta, en daarnaast is het voor mij ook het plezier als ik nieuws kan toepassen in een mix.?
De mixer was mij al bekend, en dus vertrouwt.?

Thuis draai ik toch meestal op de koptelefoon, en ik gebruik hem zelden buiten de deur. Dus voor mij is bijvoorbeeld geluidskwaliteit niet van belang. Of het signaal nou digitaal of analoog is, interesseert me ook niks.

Conclusie is dat die DJM400 mijn behoefte vervult ten aanvulling van mijn dj booth. En daar hangt een prijskaartje aan, een keuze die iedereen zelf moet over wegen of dat voor hem of haar het wel waard is.

Aangezien ik zie dat jij een Xone hebt, zal jij geluidskwaliteit (meest gehoorde argument die ik gehoord heb om geen Pioneer te kopen, maar een Xone) erg belangrijk vinden. Of vind je de filters prettiger dan de EFX mogelijkheden van de Pioneer. ?

Ik vind de Xone duur voor wat je krijgt, de kwaliteit en geluid zal vast prima zijn, maar dat boeit mij niet heel erg. Maar dat wil niet zeggen dat het een crappy mixer is.?

Is goed voor je dat jij er genoeg aan hebt, maar hoe kunnen ze nu een 'professionele' mixer verkopen die, om maar ??n ding aan te halen, niet eens gebalanceerde outs heeft? Dan nog aan zo'n prijs!!! Wat kost ie trouwens? Iets van een 600 ofzo tegenwoordig? Dat gaat echt gewoon te ver! Voor die prijs zijn er duizend en ??n alternatieven die hun geld veeeel meer waard zijn.

Ik ben trouwens echt geen Pioneer-hater, ik vind hun CDJ's echt geweldig! Maar het kan er bij mij gewoon echt niet in dat die DJM's maar blijven verkopen...
Estacy    posted on 01-11-2009 00:41
voor een paar euro meer heb je ecler nuo 3, die heeft wel xlr uit, en die heeft enorm goede faders plus ruimte voor een van de beste crossfaders: de eternal cf. ik kon een djm 400 en een nuo 3 voor 350 kopen, ben voor de ecler gegaan. heb geen moment spijt gehad.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Convert    posted on 01-11-2009 01:22
Blauwe leds zijn wel nice maar in die DJM komt het niet mooi naar voren. Ik vindt sowieso die CDJ400 al een kermis :P
DJ-Scratch    posted on 01-11-2009 09:06
Haha;')
Mixt-Ape    posted on 01-11-2009 09:54
Poster: Estacy
voor een paar euro meer heb je ecler nuo 3, die heeft wel xlr uit, en die heeft enorm goede faders plus ruimte voor een van de beste crossfaders: de eternal cf. ik kon een djm 400 en een nuo 3 voor 350 kopen, ben voor de ecler gegaan. heb geen moment spijt gehad.
  Dat is inderdaad ??n van de mixers waar ik heel hard fan van ben! Geweldige dingen, die NUO's. Als je echt maar 2 kanalen nodig hebt kan je ook de NUO 2 (.0) kopen. Veel betere optie imo...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

55 Users online: 23 Guests (32 Unknown)
Pages generated today : 17.094
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.223.846