Remix maken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 23-10-2009 17:59
Ik wil eens een Serieuze remix maken van het bekende "tom steekt een vuurwerkje af" (De Stem je weet wel) ofwel een hardstyle ofwel french-tek remix.

Welk programma kan ik hiervoor gebruiken? (Ik beschik nu over fl studio 8 xxl, lukt het hiermee?)
Hoe krijg ik die stem in mijn programma gepompt & hoe kan ik bijv. hem hetzelfde ding laten zeggen bijv. auw auw auw?Cool.

Dat zijn wel de meeste vragen die ik wilde stellen dus vlam er maar op los Winking my eye

thx

What do you think about Remix maken ??

Vote :   

Estacy    posted on 23-10-2009 18:01
als je hem downloadt kun je hem in FL stoppen via de slicer(?) Luxx weet dat het beste denk ik! PM em ff!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
LilQuint    posted on 23-10-2009 18:02
Abelton is er chill voor(H)
Tomazos    posted on 23-10-2009 19:23
Poster: JJenzz
Ik wil eens een Serieuze remix maken van het bekende "tom steekt een vuurwerkje af" (De Stem je weet wel) ofwel een hardstyle ofwel french-tek remix.

welk liedje is dat?:P
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
the-melody    posted on 23-10-2009 19:25
DTwisted    posted on 23-10-2009 22:06
ah nee niet die hoofd :p

AAAAH IK STEEK EEN VUURWERKJE AF ! WOW
bambamstudio    posted on 24-10-2009 07:58
Dit gaat prima met Fl studio. Als ik jou was zou ik eerst eens de handleiding bestuderen. Dan was je er vanzelf achter gekomen dat je audio kunt invoegen en een sampler hebt.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 24-10-2009 @ 08:00:13 (100%)
Snoey    posted on 24-10-2009 08:03
Zorgen dat je genoeg parts hebt of maakt. Met Ableton vind ik dit het makkelijkst, vanwege het makkelijke warpen, en de eenvoudige manier van knippen en plakken.?

FL vind ik lastiger om met edison te gaan lopen knippen en plakken. Slicer raad ik niet aan, als je er een track erin gooit, of een zelfs met loop, snijdt ie vaak niet helemaal mooi de verschillende geluiden.
www.soundcloud.com/ten-hooven
main    posted on 24-10-2009 14:25
ik heb ervaring met fl studio remixjes maken.
in edison knippen en plakken. en je kunt syncen met bpm (zie luxx tut's)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

447 Users online: 377 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 134.853
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.653.768