christmas vocals
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

controller    posted on 22-10-2009 12:29
is er misschien iemand die van die kertman vocals heeft ik heb een leuk en ge4zellig melotje gemaaakt maar heb nu nog leuke vocals nodig is er misschien iemand die kan helpen?

What do you think about christmas vocals ??

Vote :   

Esmee    posted on 22-10-2009 13:00
spreek ze zelf in Cool?
Jorrit    posted on 22-10-2009 13:05
Poster: Esmee
spreek ze zelf in Cool?

Lijkt me geen goed idee als ik kijk naar z'n taalbeheersing... Winking my eye

@ controller, lees je post voortaan nog even door op spellings- en schrijffouten. Spaties, punten, komma's, ge4zellig, meoltje, kertman...
Als jij wat meer tijd neemt je post er goed uit te laten zien, nemen DJResource leden ook meer tijd het te lezen en je misschien zelfs te helpen!
controller    posted on 22-10-2009 16:19
Poster: Jorrit

Lijkt me geen goed idee als ik kijk naar z'n taalbeheersing... Winking my eye

@ controller, lees je post voortaan nog even door op spellings- en schrijffouten. Spaties, punten, komma's, ge4zellig, meoltje, kertman...
Als jij wat meer tijd neemt je post er goed uit te laten zien, nemen DJResource leden ook meer tijd het te lezen en je misschien zelfs te helpen!

ik heb het even snel gemaakt omdat ik weinig tijd had dus sorry voor de taalfouten Cool
SoundExpander    posted on 22-10-2009 16:20
Kertman Cool
RiX    posted on 22-10-2009 16:38
en wat is een melotje? Snipper je die voor het roerbakken? Cool

ontopic: koop ff 5 cd-box met best of christmas hitjes. Kan je vast wel een vocaltje uithalen.
User edit by RiX on 22-10-2009 @ 16:43:19 (100%)
Cyspoz    posted on 22-10-2009 19:45
Nunca heeft ooit een kerst liedje gemaakt met acapella intro. De Coca Cola Christmas theme is?met een beetje filteren ook wel een vocal uit te halen.
controller    posted on 24-10-2009 13:56
Poster: Cyspoz
Nunca heeft ooit een kerst liedje gemaakt met acapella intro. De Coca Cola Christmas theme is?met een beetje filteren ook wel een vocal uit te halen.

ok thnx ik ga het proberen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

201 Users online: 134 Guests (67 Unknown)
Pages generated today : 31.900
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.925.445