Poster: Estacy
in dat geval heb je zulke kabels nodig.
XLR naar 1x Male RCA. RCA in je master uit, XLR in je KRK's
Poster: lightstar
Er gaat hier boven iets een klein beetje fout wat ik even wil corrigeren.
Het gaat om het plaatje hier boven. Als je speakers aan wilt sluiten dan moet je geen xlr female hebben maar male dus een xlr met pootjes.
Bij audio is het zo bijna altijd dat bij het mannetje je signaal eruit komt. Dit beteken dat je net een ander kabeltje nodig hebt dan hierboven.
Edit:ALs je dat wilt doen moet je dus gewoon 2 van die snoertje hebben. Een van uit je rode (rechts) uitput? naar je rechte speaker en het zelfde aan de andere kant. Als je ze bijde op een tulp (cinch) wilt hebben moet je gewoon een ander verloop je hebben.
Ik zou zeggen ga naar een van de duizende internet winkels en kijk gewoon naar de plaatjes. Kijk daat gewoon even wat waar op lijkt en kijk bij je apparatuur. Je ziet zenl genoeg al het gene wat je wilt hebben
Poster: hoppie
nee, je moet je monitoren op booth aansluiten
Poster: lightstar
Het ligt er helemaal aan waar je het gaat gebruiken en wat je nog meer aan gaat sluiten.
Als je ze gewoon thuis gebruikt als je speakers voor je dj set en meer niet en meer dan 2 cd spelers dan moet je hem gewoon op je master uitgang zetten.
Je booth uitgang gebruik je als 2e master uit dit is handig als je ergens gaat draaien en een monitor bij je wilt hebben.
en over dat rood en wit dat klopt!
Je moet gewoon 2 snoertjes van cinch male naar xlr male hebben dan komt het helemaal goed!
Poster: lexiboy
Dus zoals ik zeg kan ik ze gewoon aansluiten... links op rood en rechts op wit? op dalleen de master?
Poster: Devotion
Helemaal juist! En pingel ze, vergeet ook niet een keer een mix te posten hier. Ik neem aan dat alle tips welkom zijn, toch?
Succes!