De laatste dagen ben ik bezig geweest met een remix; Enur - Calabria (Averez Remix). Ik weet dat er veel remixen van zijn, maar wou ook graag mijn bijdrage leveren aan deze track. Ik ga kijken of deze remix te releasen valt (je weet maar nooit) Zoniet dan share ik em!
What do you think about [T] Enur - Calabria (Averez Remix) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb nu al een aantal keer je topics moeten aanpassen, voor het geval het je nog niet duidelijk was geworden, voor een productie in het productionsforum zetten we hier altijd een [T] om aan te geven dat het om een [T]rack gaat!
ik vindt m goed! net als kain vindt ik mthr fckr ook eeerg goed
This is an old Topic
No new postings for 5.817 days. Post CommentThat would be 193.9 months or a whopping 15.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.