Oud en Nieuw 2009 (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 18-10-2009 20:48
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe jullie dit jaar nieuwjaar vieren.
Aangezien ik het zelf niet weet wil ik wel wat ide?en op doen.

Dus vier je het thuis, ga je draaien, gewoon naar een feest, met vrienden een huisje huren
of alleen vuurwerk afsteken etc? noem het maar op.
User edit by ccc on 18-10-2009 @ 20:50:02 (9%)

What do you think about Oud en Nieuw 2009 ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 22-12-2009 09:04
Poster: Bartjens
Ik sta dit jaar samen met Stef van hier in Club Godiva in Amsterdam tijdens THEMODELSCLUB CoolPuur toeval dat we daar samen staan Cool

Ja, gaat gezellig worden!:D

In de middag even gezellig met wat vrienden 3 babypijltjes de lucht in schieten..

Dit vond ik btw over onze boeking bart:

THEMODELSCLUB staat voor een onvergetelijke avond vol entertainment, top dj's, shows, verwennerijen en mooie mensen. Tijdens THEMODELSCLUB night zullen onze fantastische candygirls voor de extra?s zorgen. Geniet van de spectaculaire burlesque performances. Je zult ogen tekort komen! De topcast dancers zullen ervoor zorgen dat we met z'n allen swingend het nieuwe jaar inknallen.

Word ontdekt in onze castingcorner, geniet van de model shoots en drink champagne met onze modelscouts & castingagents.

Verder zijn er veel BN'ers uitgenodigd en uiteraard de paparazzi. Naast netwerken moet er natuurlijk ook gefeest worden. Voor de dames hebben wij de BENELUX NEXT TOP DJ's uitgenodigd. Beweeg je als een ster in de wereld van Hollywood. Maak de schandalen en sensatie zelf, laat de roddelpers meesmullen en laat al die modellen en BN'ers niet zomaar aan je neus voorbij gaan of word zelf ontdekt!

En de kaartjes zijn ook niet gratis.. ZO!:O
User edit by Stefjuuh on 22-12-2009 @ 11:49:17 (100%)
Ilja    posted on 30-12-2009 11:54
Beste DJ'sWens jullie alvast de beste wensen voor 2010 CoolGroeten vanuit London Gatwick Airport ( wachtend op doorvlucht naar Edinburgh om daar lekker los te gan tijdens oud en nieuw.

This is an old Topic

No new postings for 5.614 days.
 Post CommentThat would be 187.1 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

136 Users online: 23 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 37.520
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.845.979