Poster: RemcoVPoster: Adrien1989
Ga beetje plaatjes leggen met jaarwisseling. Beste zuipdag op 2e kerstnacht, koninginnennacht en koninginnendag na. Sowieso overdag eerst beetje rellen, ook al ben ik 20 jaar oud, geestelijk ben ik nog 3, net als mijn vrienden, dus dat gaat sowieso goed komen. Dan natuurlijk ergens in de loop van de middag besluiten toch nog wat extra drank in te slaan, vooral nog meer champagne, want dat is gewoon goed
. Vervolgens de volgende dag dit soort foto's van jezelf terugvinden op hyves:
In het kort zou ik kunnen zeggen dat ik met oud en nieuw gewoon weer hard naar de klote ga.
HAHAHAHA die komt van mijn hyves. Good old times! Dit jaar sowieso weerWaar is mij favoriet SAMBUCA?
?Daar gaan wij elk jaar ook weer kapot aan met nieuwjaar:P
Poster: MaximDJWaar is mij favoriet SAMBUCA?
?Daar gaan wij elk jaar ook weer kapot aan met nieuwjaar:PPoster: RemcoV
Poster: Adrien1989
Ga beetje plaatjes leggen met jaarwisseling. Beste zuipdag op 2e kerstnacht, koninginnennacht en koninginnendag na. Sowieso overdag eerst beetje rellen, ook al ben ik 20 jaar oud, geestelijk ben ik nog 3, net als mijn vrienden, dus dat gaat sowieso goed komen. Dan natuurlijk ergens in de loop van de middag besluiten toch nog wat extra drank in te slaan, vooral nog meer champagne, want dat is gewoon goed
. Vervolgens de volgende dag dit soort foto's van jezelf terugvinden op hyves:
In het kort zou ik kunnen zeggen dat ik met oud en nieuw gewoon weer hard naar de klote ga.
Oftewel Lang leve lamheid