De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 18-10-2009 16:04
User edit by Esmee on 18-10-2009 @ 16:35:52 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner Deel 26 ??

Vote :   

Boyd    posted on 23-10-2009 08:51
Poster: TimmyV
Nu een beetje Ableton live 8 aan het uitvogelen. Snap er werkelijk geen reet van en heb er eerlijk gezegd ook geen geduld voor om 2 maanden bezig te zijn met alle knopjes en dingen.. Denk dat ik het maar hou bij gewoon simpel plaatjes draaien.

In Ableton heb je ook de ingebouwede 'tutorials'. Volg die is, en dan vooral die van DJ-ing with live en Creating beats. Mischien dat je het dan een beetje door hebt.
ccc    posted on 23-10-2009 09:43
Poster: Snoey
Als je geen ervaring in produceren hebt, dan raad ik je aan om met FL te beginnen. Ik ben zelf met Reason begonnen, werd niks, te weinig ervaring met het maken van muziek.?

Hier heeft Snoey gelijk in. Met FL kun je ook heeeel veel en is toch net iets makkelijker om mee te starten.
Saskia    posted on 23-10-2009 09:58
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik kan 21 november op een feestje draaien OF ik kan gaan feesten met stephanie cassandra en een plaatje daar meedraaien..
WAT te doen?
Sandr    posted on 23-10-2009 10:07
Als je even wat meer info geeft over beide feesten dan wil ik wel een advies uitbrengenWinking my eye

Dus vertel even wat meer over "je eigen feest" en ook wat meer over het Stephanie Cassandra feest...
Play that funky music white boy....
ccc    posted on 23-10-2009 11:36
Gisteren bij de dokter geweest voor een constante piep in men oren. Hij kon niks vinden dus wat zou duiden op een beschadiging. Toen ik vroeg en nu dan zei die gewoon fijn; ja het kan weg gaan of niet. :/

Vanmiddag krijg ik een gehoortest.

Ben nu toch sterk aan het twijfelen om gehoorbescherming te kopen. Maarja je gaat ook niet die dingen indoen in de kroeg waar je wekelijks komt.
Roov    posted on 23-10-2009 11:38
Poster: ccc
Ben nu toch sterk aan het twijfelen om gehoorbescherming te kopen. Maarja je gaat ook niet die dingen indoen in de kroeg waar je wekelijks komt.

Dan ben je dus al te laat Winking my eye
Eergister is er iemand aan het huis gekomen die mijn oren opmeette voor de Filterz. Hoop ze over anderhalve week te hebben Happy, laughing

140 euro voor een setje, redelijk prijzig. Maar je gehoor kan je niet laten repareren...
User edit by Roov on 23-10-2009 @ 11:39:20 (27%)
PaulBrugel    posted on 23-10-2009 11:46
Kijk ook eens op beterhoren.nl Exinore, werkt ook perfect. Die heb ik.
Bouncy    posted on 23-10-2009 11:56
Poster: ccc

Tsja... t is het een of het ander... voor mij was die keuze wel duidelijk geweest!
ccc    posted on 23-10-2009 11:58
Poster: Roov

Dan ben je dus al te laat Winking my eye

Ja volgens de dokter kan het uitzich zelf weg gaan. En om eventuele verdere schade tegen te gaan dacht ik zo? Of is het zo dat nu de schade er is niet erger kan worden en die doppen dus geen nut hebben?
Bouncy    posted on 23-10-2009 12:04
Dan zou ik maar -30dB oordoppen kopen ofzo, maar ik geef het niet veel kans dat het beter word (slechter kan altijd)
Saskia    posted on 23-10-2009 15:26
Poster: Sandr
Als je even wat meer info geeft over beide feesten dan wil ik wel een advies uitbrengenWinking my eye

Dus vertel even wat meer over "je eigen feest" en ook wat meer over het Stephanie Cassandra feest...

Stephanie is gewoon hier in de discotheek, ander feestje is iets van 60 mensen ofzo gewoon een verjaardagsfeest..
Sandr    posted on 23-10-2009 15:56
Mij lijkt het feest van Stephanie dan interessanter...
Een verjaardagsfeest van bekenden heeft niet echt veel doorgroeimogelijkheden lijkt me...

Een kans om dat een keer wat plaatjes te draaien in een dischotheek op een vette set met iemand van TMF is dan een leukere optie lijkt me zo!
Play that funky music white boy....
Crazy    posted on 23-10-2009 15:59
Inderdaad, voor mij zou het ook g??n moeilijke keus zijnCool
JollyJunkie    posted on 23-10-2009 16:12
Pfoe, net terug van boordag, dat is zo iets doms bij mij op school:
Eerst moet je bij iemand in je groepje ontbijten, natuurlijk zit ik weer in een groepje wat in Wijchen gaat ontbijten, 27 km fietsen vanaf mijn huis, moest daar om 10 voor 8 zijn Cool
Daarna mogen we naar het eerste boorpunt omt e gaan grondboren, was weer 9 km fietsen,
zo heb je nog 3 boorpunten, in totaal 70 km gefiets in alleen een ochtend, nu ben ik dus echt dood Cool
Fiets was tijdens boordag ook nog helemaal naar de klote gegaan, heb dus de halve dag op een fiets gefietst waaarvan het spatbord aanliep waardoor het erg zwaar fietste, en mijn zadel was half afgebroken dus stond het onder een hoek van 30 graden, fietst echt geweldig...
Saskia    posted on 23-10-2009 16:28
Ennnn toen was de relatie voorbij en ben ik alweer vrijgezel :P
TimmyV    posted on 23-10-2009 16:43
Poster: Saskia
Ennnn toen was de relatie voorbij en ben ik alweer vrijgezel :P

Dat is minder! Jullie hebben het gehad met elkaar?
Let's go f*cking mental
justjustin    posted on 23-10-2009 16:51
Voor de mensen met een BlackBerry op het forum! Voeg me ff toe!! PIN: 2124CE95...
Snoey    posted on 23-10-2009 16:53
Poster: TimmyV

Dat is minder! Jullie hebben het gehad met elkaar?

Eigenlijk niet, maar wegens gebrek aan tijd en de lange afstand, moest deze lastige, maar ook zeer pijnlijke keuze, gemaakt worden.?Cool
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 23-10-2009 @ 16:54:04 (15%)
Saskia    posted on 23-10-2009 16:55
hahaha joey hou je kop

ja mijn ECHTE vriend en ik hadde het wel gehad ja
Snoey    posted on 23-10-2009 16:59
En de jacht is geopend!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bouncy    posted on 23-10-2009 17:12
K heb net m'n HD-25 binnen.. wat een ding h?.. T*ring... I Love Sennheiser!
Esmee    posted on 23-10-2009 17:13
Poster: JollyJunkie
Pfoe, net terug van boordag, dat is zo iets doms bij mij op school:
Eerst moet je bij iemand in je groepje ontbijten, natuurlijk zit ik weer in een groepje wat in Wijchen gaat ontbijten, 27 km fietsen vanaf mijn huis, moest daar om 10 voor 8 zijn Cool
Daarna mogen we naar het eerste boorpunt omt e gaan grondboren, was weer 9 km fietsen,
zo heb je nog 3 boorpunten, in totaal 70 km gefiets in alleen een ochtend, nu ben ik dus echt dood Cool
Fiets was tijdens boordag ook nog helemaal naar de klote gegaan, heb dus de halve dag op een fiets gefietst waaarvan het spatbord aanliep waardoor het erg zwaar fietste, en mijn zadel was half afgebroken dus stond het onder een hoek van 30 graden, fietst echt geweldig...

lekker is? dat...
70 km fietsen..... das echt? te ver voor mij Cool en dan te bedenken dat ik lekker de hele dag op me ass heb gezeten en heb uitgeslapen en naar een vriendin ben geweest...
justjustin    posted on 23-10-2009 17:15
hahaha joey hou je kop

Altijd klote...But keep your head up! and make loads off fun!
Esmee    posted on 23-10-2009 17:34
hahaha joey hou je kop

sterkte!
Mathiz    posted on 23-10-2009 21:25
ik vind het raar hoe ik zohard van genres verander een jaar geleden draaide ik alleen house dan wat meer techno dan wat meer electro dan echt strakke minimal dan tech house en nu vind ik drum and bass weer zalig ?? raar toch Happy, laughing

98 Users online: 7 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 10.205
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.818.664