Poster: TimmyV
Nu een beetje Ableton live 8 aan het uitvogelen. Snap er werkelijk geen reet van en heb er eerlijk gezegd ook geen geduld voor om 2 maanden bezig te zijn met alle knopjes en dingen.. Denk dat ik het maar hou bij gewoon simpel plaatjes draaien.
Poster: Snoey
Als je geen ervaring in produceren hebt, dan raad ik je aan om met FL te beginnen. Ik ben zelf met Reason begonnen, werd niks, te weinig ervaring met het maken van muziek.?
Poster: ccc
Ben nu toch sterk aan het twijfelen om gehoorbescherming te kopen. Maarja je gaat ook niet die dingen indoen in de kroeg waar je wekelijks komt.
Poster: ccc
Ben nu toch sterk aan het twijfelen om gehoorbescherming te kopen. Maarja je gaat ook niet die dingen indoen in de kroeg waar je wekelijks komt.
Poster: Roov
Dan ben je dus al te laat
Poster: Sandr
Als je even wat meer info geeft over beide feesten dan wil ik wel een advies uitbrengen
Dus vertel even wat meer over "je eigen feest" en ook wat meer over het Stephanie Cassandra feest...
Poster: Saskia
Ennnn toen was de relatie voorbij en ben ik alweer vrijgezel :P
Poster: TimmyV
Dat is minder! Jullie hebben het gehad met elkaar?
Poster: JollyJunkie
Pfoe, net terug van boordag, dat is zo iets doms bij mij op school:
Eerst moet je bij iemand in je groepje ontbijten, natuurlijk zit ik weer in een groepje wat in Wijchen gaat ontbijten, 27 km fietsen vanaf mijn huis, moest daar om 10 voor 8 zijn
Daarna mogen we naar het eerste boorpunt omt e gaan grondboren, was weer 9 km fietsen,
zo heb je nog 3 boorpunten, in totaal 70 km gefiets in alleen een ochtend, nu ben ik dus echt dood
Fiets was tijdens boordag ook nog helemaal naar de klote gegaan, heb dus de halve dag op een fiets gefietst waaarvan het spatbord aanliep waardoor het erg zwaar fietste, en mijn zadel was half afgebroken dus stond het onder een hoek van 30 graden, fietst echt geweldig...
hahaha joey hou je kop
ja mijn ECHTE vriend en ik hadde het wel gehad ja
hahaha joey hou je kop
ja mijn ECHTE vriend en ik hadde het wel gehad ja